ЛКП "Львівавтодор" надав відповідь щодо доцільності зміни схеми руху транспорту у центрі Львова

18622583_1372242239496064_2639614608600785153_n
18622583_1372242239496064_2639614608600785153_n

У середу, 24 травня, міська комісія з безпеки дорожнього руху ухвалила рішення про закриття частини проспекту Свободи та вулиці Дорошенка для руху приватних автомобілів, дозволивши лише рух громадського транспорту. 

Розібратися в доцільності таких змін у схемі руху транспорту в центральній частині міста, вирішив голова ГО «Варта 1», депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич. Він зробив відповідне звернення до ЛКП«Львівавтодор» з проханням обґрунтувати прийняте рішення.

«Розбираючись з ідеєю про часткове обмеження руху приватного транспорту у центральній частині міста, отримав відповідь від ЛКП»Львівавтодор« з поясненням для чого необхідні такі зміни. Надаю відповідь для роздумів.», повідомляє Ігор Зінкевич



Текст відповіді на звернення:

"Доброго дня!
Всі хто користуються вулицею Дорошенка знають її проблеми:
– ускладнений проїзд трамваїв та автобусів через велике скупчення автомобілів у черзі на світлофор на перехресті з Словацького;
– значні затримки трамваїв та іншого транспорту незважаючи на наявність адаптивного керування світлофорами на перехресті;
– ділянка від просп. Свободи включно з перехрестям з Банківською є постійним місцем концентрації ДТП (щороку там травмується в середньому 6 осіб не рахуючи значної кількості ДТП без потерпілих);
– складність з переходом вулиці через недостатню кількість офіційних переходів та часте їх блокування автомобілями, що очікують на зелене світло світлофору на перехресті з Словацького.
При розробці змін до організації руху ми керувалися тим, що для міста громадський транспорт, яким користуються більшість львів’ян у буденних справах має мати перевагу. Крім того пішоходами в більшій чи меншій мірі є всі, тому для них також потрібно створювати комфортні умови. Також місто має дати можливість дістатися точки призначення і автомобілем, однак автомобілями користуються менша кількість людей, відповідно й пріоритет цього транспорту є меншим.
Щодо конкретної вулиці Дорошенка, то через неї трамвайними (№ 1, 2, 9, 10) та автобусними (№ 9, 48, 114) маршрутами перевозиться більше 37 000 пасажирів на добу в кожному напрямку, тоді як легкових автомобілів за добу проїжджає 9590, що з врахуванням середнього заповнення авто у Львові в 1,8 осіб складає 17262 пас. З цього потоку приватного транспорту 4 тис авто з більш ніж 7 тис. людей виїздять на Дорошенка з Банківської і ситуація для них покращиться. Отже, із 55 тис. користувачів різних видів транспорту на вулиці погіршиться ситуація для 10 тисяч, а покращиться для 45 тисяч. Так само покращиться ситуація для десятків тисяч пішоходів.
Зміна організації руху передбачає впровадження таких заходів:
1) заборона поворотів ліворуч та праворуч з просп. Свободи на вул. Дорошенка;
2) перенесення ближче до перехрестя вул. Дорошенка - просп. Свободи трамвайно-автобусної зупинки, що на вул. Дорошенка, яка обслуговує пасажирів в напрямку Головного вокзалу (навпроти трамвайної зупинки «від центру» на вул. Дорошенка);
3) продовження тролейбусної лінії маршруту № 13 до площі Міцкевича.
Перше рішення дозволить істотно зменшити затримки трамваїв та повністю ліквідувати їх зупинки на «перемичці» просп. Свободи, що знаходиться між вул. Беринди та вул. Дорошенка. В результаті, це прискорить руху трамваїв на цій ділянці. Рух приватних автомобілів, що здійснювали повороти з просп. Свободи на вул. Дорошенка, скеровується на вул. Гнатюка, на якій відсутній громадський транспорт.
Друге – дасть змогу ліквідувати «закоркованість» автомобілів, які повертають ліворуч з вул. Банківської на вул. Дорошенка (наразі автобуси та трамваї, які здійснюють висадку/посадку пасажирів на зупинці блокують рух автомобілям, які виконують цей поворот).
Третє рішення дозволить ліквідувати конфлікт між тролейбусами, які повертають ліворуч з просп. Свободи з крайньої правої смуги руху, а також автомобілів, що повертають із Гнатюка в сторону Оперного із автомобілями, які повертають з просп. Свободи на вул. Гнатюка.

Результати моделювання додаються (у вкладенні до цього листа). З повагою, Роман Зубачик. Відділ транспортного планування та моделювання ЛКП «Львівавтодор»


 

varta1.com.ua: Новини