З травня житлові субсидії призначають по новому за зміненими правилами. Дізнайтесь про нововведення

IMG_8625
IMG_8625

З 1 травня 2017 року набули чинності зміни у призначенні та наданні населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг Управління соціального захисту Львівської міської ради інформує про ключові зміни, які варто знати мешканцям, інформує прес-служба ЛМР.

Так:

1. Житлова субсидія призначається, виходячи із середньомісячного сукупного доходу осіб за чотири квартали, що передують місяцю, що передує місяцю, з якого призначається субсидія. Під час розрахунку субсидії на наступний період у травні для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді, враховуються доходи за період з квітня попереднього року по березень поточного року включно.

2. У разі отримання інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг, субсидія на наступний строк не призначається, про що структурний підрозділ з питань соціального захисту населення інформує особу. Якщо протягом двох місяців з дати інформування про непризначення субсидії на наступний строк громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку – з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору. Зазначений строк може бути продовжений на підставі рішення комісії.

«Пропонуємо громадянам, які впродовж двох місяців не сплачували за послуги, не чекати повідомлення від органу соціального захисту про те, що їм необхідно сплати заборгованість, а вирішити це питання (оплата заборгованості або укладення договору про реструктуризацію) самостійно, без нагадувань. Адже кожному домогосподарству надавачі послуг (окрім послуги електроенергії) надсилають квитанції, у яких зазначено заборгованість за послуги», - наголошують в управлінні соціального захисту Львівської міської ради.

3. Передбачено алгоритм монетизації частини зекономлених житлових субсидій. Частина невикористаної суми субсидії для відшкодування витрат на оплату послуг з газо-, електропостачання для індивідуального опалення, що в еквіваленті не перевищує вартості (станом на 1 травня нового неопалювального сезону) 100 куб. метрів природного газу або вартості 150 кВт·г електричної енергії (в разі використання природного газу/електричної енергії для індивідуального опалення), перераховується на особовий рахунок одержувача субсидії в банківській установі або виплачується через відділення поштового зв'язку ПАТ «Укрпошта» на підставі списків таких осіб, які подаються до 1 червня поточного року підприємствами - виробниками/виконавцями послуг з газо-, електропостачання в паперовому та електронному вигляді структурному підрозділу з питань соціального захисту населення, та в яких зазначається сума невикористаної субсидії. Перерахування частини невикористаної субсидії на особовий рахунок одержувача субсидії здійснюється структурним підрозділом з питань соціального захисту населення на підставі особистої заяви одержувача, поданої до 1 вересня поточного року. Структурний підрозділ з питань соціального захисту населення повідомляє одержувачу субсидії про необхідність подання зазначеної заяви.

Відкриття рахунку в банку, як і вибір самої уповноваженої банківської установи, через які проводяться виплати соціальних допомог та пенсій, здійснюється субсидіантом самостійно. На момент подачі заяви рахунок в банку повинен бути уже відкритим.

4. Період опалювального сезону для домогосподарств, які використовують природний газ/електричну енергію для індивідуального опалення, розраховується з 16 жовтня по 15 квітня.

5. Доповнено перелік ЖКП, зокрема: постачання холодної та гарячої води і водовідведення, невикористана сума субсидії за які після закінчення опалювального сезону повертається підприємством - виробником/виконавцем такої послуги до бюджету в повному обсязі на підставі акта розрахунку загального обсягу невикористаних сум субсидії.

6. Доповнено перелік доходів, які не включаються до сукупного доходу сім’ї, а саме: не включається допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.

7. Для орендарів житлового приміщення (будинку) субсидія призначається за наявності договору найму (оренди) з місяця звернення до дати закінчення опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців та до кінця місяця, в якому закінчується строк дії договору найму (оренди). На наступний строк субсидія призначається за особистим зверненням орендаря.

«Тобто, громадяни, які отримували житлову субсидію у попередньому періоді (до 30 квітня 2017 року) на підставі договору оренди житлового приміщення (будинку), для отримання субсидії на наступний період (з 1 травня 2017 року) повинні особисто звернутись за її призначенням», - пояснюють в управлінні соціального захисту Львівської міської ради.

Водночас, мешканець, якому призначено субсидію, зобов'язаний протягом місяця поінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про:

– зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (орендар – про осіб, які фактично проживають);

– зміну соціального статусу осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку);

– переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;

– переліку підприємств - виробників/виконавців житлово-комунальних послуг;

– купівлю товарів або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії (призначенням субсидії без звернення), передбачених підпунктом 5 пункту 5 цього Положення (купівля земельної ділянки, квартири (будинку), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв'язку), шляхом подання відповідних документів.

У разі зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, подаються також нові заява і декларація.

Для отримання детальнішої інформації щодо призначення субсидії, слід звертатись до районних відділів соціального захисту управління соціального захисту Львівської міської ради.

Контакти відділів соціального захисту районів міста Львова:

Галицький: тел.: 261-44-50; Личаківський: тел.: 235-71-62; Залізничний: тел.: 295-82-28; Франківський: тел.: 237-50-81; Шевченківський: тел.: 252-28-40; Сихівський: тел.: 254-64-80.

Прийом громадян у «Єдиних приймальнях» районних відділів соціального захисту проводиться: понеділок – з 13 до 19 год.; вівторок-четвер – з 08 до 19 год.

Записатись на прийом в «Єдину приймальню» в режимі он-лайн та дізнатись більше інформації про різні види допомог можна на сайті «Львів соціальний»: http://social.lviv.ua.

varta1.com.ua: Новини