Активісти вимагають від влади Львова навести порядок із зупинками трамваїв (ФОТО)
В системі місцевих петицій опубліковано петицію із вимогою привести розміри новозбудованих платформ на трамвайних лініях Львова до нормативних. Цю петицію зареєстрував громадський активіст Максим Шкотняр.
У петиції йдеться про те, що замість того, щоб привести висоту посадкових платформ на трамвайних зупинках у Львові, які збудовані із порушенням вимог чинних Державних будівельних норм та Правил розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту, львівські чиновники намагаються, певним чином, модифікувати двері трамваїв, придбаних у Берліні. Навіть після такої модифікації, на думку Максима Шкотняра, частина зупинок, в тому числі і на вулиці Дорошенка, залишаться непридатними для автобусного транспорту, наприклад автобусів «Атаман», які обладнані дверима, що відчиняються назовні.
«Як можемо бачити на фото — вже зараз є проблема з розсувними дверима у наявних автобусах, через що водій просто не може під’їхати під саму платформу, і це створює незручності для пасажирів. Також, не слід забувати — з часом, колеса у трамваїв сточуються, і вони стають дещо нижчими, і незручності зависоких платформ будуть відчуватись навіть у випадку, коли трамвай «влізає» у таку платформу», — пише у петиції до Львівської міської ради Максим.
Окрім того, питаннями, які пов’язані із порушенням різноманітних нормативних документів, які стосуються реконструкції трамвайних ліній, в тому числі, і зупинок трамвая займається депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич. У відповідях на його звернення, ЛКП «Львівавтодор» фактично визнало наявність порушень низки нормативних актів, намагаючись послатися на інші.
На цей момент, петицію із вимогою привести зупинки електротранспорту до вимог Державних будівельних норм та інших нормативно-правових документів уже підписало 64 мешканця.
Нагадаємо, що для розгляду питання органами Львівської міської ради необхідно, щоб петиція набрала не менше 500 підписів.