«Ашан» після скандалу з фінансуванням окупантів розширився на російському ринку
Компанія відкриває новий магазин у країні-агресорці
Французька мережа супермаркетів «Ашан» подвоює свою присутність на російському ринку. Компанія відкриває новий магазин у країні-агресорці, де продаватимуть майже виключно товари під власним брендом. Про це пише Reuters.
Таким чином, як зауважує агентство, «Ашан» подвоює свою присутність у росії, в той час як західний бізнес переважно уникає цього ринку через війну в Україні.
Новий магазин «Мой Ашан» пропонуватиме асортимент з близько 900 найменувань, 90% з яких складатимуть продукти харчування під власними торговими марками.
Читайте також: російський «Ашан» знав про постачання його товарів військовим рф і намагався приховати це, оформлюючи замовлення на 10 приватних компаній у Санкт-Петербурзі.
«Ашан» заявляла, що основна ціль присутності у росії - забезпечення населення якісними продуктами за доступними цінами.