Банки знову блокують рахунки українцям: фінансисти дали несподіване пояснення
НБУ впровадив нові вимоги стосовно фінансового моніторингу
Блокування рахунків залишається однією з головних проблем, на яку скаржаться українці. Банки продовжують блокувати рахунки своїм клієнтам після надходження на них коштів, зокрема, у межах 10 тис. грн. Виявляється, що банки розцінювали їх як підозрілі й вимагали в одержувачів показати документи. Про це пише «Мінфін».
У матеріалі йдеться, що навіть після надання клієнтами документів, їм так і не вдалося отримати доступ до своїх подальших грошей.
«Клієнт Райффайзен Банку розповів, що банк заблокував йому рахунок і відмовив у подальшій співпраці відразу після того, як йому надійшла невелика сума, яку через термінал переказали близькі родичі. Детальних пояснень ні на гарячій лінії, ні у відділенні банку, куди звернувся чоловік, йому не надали», - мовиться у повідомленні.
Клієнт наголошує, що йому так і не відповіли, у чому саме проблема.
«Але коли я закривав рахунок, мені сказали, що кошти, які залишилися у мене на балансі, я зможу отримати лише через 60 днів», – поскаржився клієнт.
У схожу ситуацію потрапила клієнтка monobank. Їй заблокували переказ на 100 євро через платіжну систему SWIFT.
Читайте також, чого очікувати від курсу долара наступного тижня: новий прогноз.
«Попросили пояснення платежу, що це справді мої родичі. Я відправила дані, що це справді моя дочка, але картку так і не розблокували. Це просто цинічний грабіж», – обурюється користувачка.