Через сто днів запрацює двоколійний Бескидський тунель
Після будівництва нового двоколійного Бескидського тунелю пропускна спроможність ліній Львів – Стрий – Чоп – Держкордон із Європою збільшиться з 47 до 100 пар поїздів на добу. Про це інформує прес-служба ЛОДА.
На цьому наголосила сьогодні, 15 лютого, під час огляду будівництва тунелю заступник голови Львівської ОДА Ірина Гримак.
«Бескидський тунель – один із найважливіших інфраструктурних проектів, які реалізуються за допомогою фінансування ЄБРР та ЄІБ. Така інвестиція в інфраструктуру – це фактично перший випадок в Україні, і дуже тішить, що цей масштабний проект реалізується саме на Львівщині, - зазначила Ірина Гримак. - Пропускна здатність залізничних колій значно зросте – реалізація проекту дозволить збільшити транспортні вантажні потоки до країн Європи у два рази. Ми сьогодні вже підійшли до європейського стандарту перевезення вантажів. Доставка вантажів залізничною колією здешевлює перевезення, і, що важливо, зберігає дорожнє покриття у належному стані, адже автомобільні дороги найбільше руйнує саме великогабаритний транспорт».
Технічні вимоги до Проекту розроблені міжнародним консультантом D2 Consult (Австрія), який був затверджений ЄБРР. Довжина тунелю – 1764 метри.
«Сьогодні ми символічно відкриваємо зворотній відлік ста днів, що залишились до відкриття Бескидського тунелю. Розроблено чіткий план робіт, які проведуть до 25 травня цього року. Це дуже важливий об’єкт для української транспортної галузі – це єдиний проект із будівництва тунелю у незалежній Україні і це є найбільший проект за останні 15 років. Фактично – це вікно у Європу, до міжнародних транспортних коридорів. За останній рік через старий Бескидський тунель пройшло 20 млн тонн вантажів – попит на залізничні перевезення є. Українські підприємства продовжують нарощувати обсяги експорту до Європи, тому розвиток залізничної інфраструктури є необхідним. Очікуємо також, що відкриття Бескидського тунелю покращить і пасажирське сполучення – у планах є навіть запуск потягу категорії «Інтерсіті» між Львовом та Закарпаттям»,- зазначив Євген Кравцов, в.о. голови правління «Укрзалізниці».
Перед будівництвом тунелю провели комплекс робіт із організації інфраструктури будівництва: підвелені дороги, побудований бетонно-змішувальний вузол, арматурний цех і лабораторія будматеріалів. Будівництво тунелю велося уступами – за новоавтрійською технологією.
В межах проекту також спорудили ніші і камери по всій довжині тунелю, три евакуаційні переходи між старим і новим тунелем.