Другий в Україні: у Львові відкрили магазин нового формату EVA BEAUTY

EVA BEAUTY – це особлива територія краси, де є можливість спробувати нові творчі експерименти та яскраві образи

 6 липня 2024 року в м. Львові (вул. Кульпарківська, 226 А, ТРЦ Victoria Gardens) найбільший дрогері-ритейлер України відкрив магазин нового формату EVA BEAUTY.
Тут представлений ширший асортимент декоративної косметики, товарів по догляду за шкірою та волоссям.

Для мережі це другий такий магазин. Перший наприкінці минулого року розпочав роботу в столиці. Площа нового магазину у Львові складає 350 м2. На відміну від більшої за розміром київської EVA BEAUTY тут не передбачений салон краси та зона майстеркласів. 

«В нас вже близько 1100 магазинів, які успішно розвиваються в категорії краси. І хто, як не ми, мали вийти у преміальний формат. Насправді, це рішення для компанії було дуже важке. Ми досліджували думки наших споживачів, проводили опитування і з’ясували, що, попри війну, все одно є попит на преміальні товари та сервіси по догляду за собою», - ділиться директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY Василина Петлицька. 

Чим магазин EVA BEAUTY відрізняється від звичайних EVA

Від звичайних фірмових точок мережі EVA BEAUTY відрізняє асортимент товарів для догляду професійного та елітного сегментів, а також акцент на сервіси та можливості тестування продукції. 

«EVA стала експертом у питаннях догляду. Але перехід клієнтів на професійні засоби має бути осмисленим, адже їх потрібно підбирати під конкретні особисті потреби. Тому ми запровадили безкоштовні сервіси, де на сучасному обладнанні можна визначити тип та стан шкіри й волосся, отримати консультацію спеціаліста, а вже потім обирати догляд», – розповіла директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY Василина Петлицька. 

Незвичним нюансом є те, що EVA BEAUTY не має закріплених основних кольорів магазину. Вивіска та стіни приміщення оснащені незначним, але примітним мерехтливим освітленням певного кольору, який змінюватиметься щомісяця.

«Коли ми проводили дослідження і хотіли вирішити, якого кольору має бути наш магазин, то дізналися, що для жінки головне заходити кожного разу в «новий» маркет і отримувати нові емоції. Саме тому кожен місяць колір магазину змінюється і зірочка над логотипом тому доказ. Наприклад: лютий – місяць кохання, отже колір буде червоний, а травень – це місяць, коли все зеленіє і відповідно колір буде зелений тощо», - розповідає Василина.

Парфумерія

Увійшовши до магазину, важко пройти повз один із найбільших відділів – парфумерії. Варто зауважити, що асортимент розрахований на різну аудиторію та будь-який «гаманець» – від нішевих брендів до мас-маркету.

«Родзинка цієї категорії – це є наш квіз (ред. - опитування, призначене зібрати інформацію про потенційного клієнта ). Ми його розробили з відомою українською парфумеркою і за допомогою кількох питань можна підібрати собі парфуми», - каже директорка.

Варто тільки дати низку відповідей на кшталт настрою, події, сезону, нот, статі у квізі і він підбере ряд парфумів різної цінової категорії, які можуть сподобатися покупцю. Однак, якщо відвідувачу все-таки потрібно довше обміркувати свій вибір перед покупкою, на девайсі присутня функція надсилання індивідуальної підбірки парфумів на електронну пошту.

«Звісно, в інтернет-магазині EVA.UA представлений ширший асортимент. Якщо в цьому магазині – понад 7500 SKU ( ред. - ідентифікатор товарної позиції, одиниця обліку запасів), то на сайті близько 120 000 SKU. Тому, якщо в магазині немає саме вашого аромату, то є можливість його замовити на інтернет-полиці до пошти, додому або ж саме сюди, до магазину», – наголосила Василина Петлицька.

Візаж

Наступною увагу відвідувача обов’язково приверне зона візажу. Тут працює професійний візажист, що абсолютно безкоштовно допоможе підібрати відтінки засобів декоративної косметикирізних брендів, які можна буде протестувати. 

«Важливо, що це не повноцінний, а такий експрес-макіяж конкретної зони. А вже у серпні ми запустимо попередній запис на повноцінний платний мейкап. Тобто, якщо у людини запланована подія, то вона записується і їй роблять повноцінний макіяж», – уточнила керівниця.

Варто зауважити, що вся косметика, якою візажист наноситиме макіяж, фіксуватиметься на аркуші і надаватиметься клієнту для ознайомлення. Це для того, щоб відвідувач, протестувавши, міг придбати продукти, які йому стали до вподоби.

Зони самовізажу дозволяють спробувати різноманітні зразки декоративної косметики. А деякі продукти можна приміряти навіть віртуально за допомогою планшета доповненої реальності VISUAL by EVA. У ньому представлені понад 300 позицій косметики різних брендів. За словами директоркибізнес-напряму, зараз у розробці підбір кольору та довжини волосся. Функція працює у тестовому форматі, але скоро її можна буде також спробувати.

Дерматоцентр

Йдучи вглиб магазину, потрапляємо до ще однієї зони, схожоїна аптеку. Тут представлені дерматокосметика, дезодоранти, вітаміни та догляд за порожниною рота і т.д.

«Тут працюють фахівці з базовою медичною освітою, які проконсультують з конкретною проблемою. Ми проводили дослідження ще багато років тому і з’ясували, на мою думку, дещо прикру річ: у більшості українських жінок, на жаль, є лише один крем – для обличчя. Іноді два – денний і нічний. Це не дуже правильно, оскільки жінки навіть не розуміють чи підходять вони їм. Саме тому в EVA запровадили сервіс безкоштовного тестування шкіри. Нині він працює у 60 магазинах по Україні, і, звісно, у EVA BEAUTY він є також. Але якщо у звичайних магазинах базові апарати, то тут більш сучасний. Показує він 12 параметрів шкіри, визначає тип та стан шкіри і дає рекомендацію що потрібно покращити. Наше основне завдання – це навчити жінку правильно доглядати за своїм обличчям. Сервіс також безкоштовний», – доповнила Василина.

Загальна тривалість такої процедури включно з консультацією – приблизно 15 хвилин.

Зазначимо, що після кожного тестування працівники стерилізують кожен девайс та інструмент, які були задіяні у роботі з клієнтом.

Зона догляду за волоссям

У EVA BEAUTY можна придбати пристрої для укладання DYSON і SteamPod. Магазин є офіційним продавцем цієї техніки та першою в Україні роздрібною точкою продажу засобів L`Oreal Professionnel та Matrix, які раніше були представлені лише в салонах краси, профільних магазинах для перукарів та на авторизованих інтернет-майданчиках.

«У ході дослідження категорії волосся наша команда з’ясувала, що у преміум сегменті важливо мати не тільки чим його помити, а і як укласти. І саме засоби укладки є іноді навіть важливіші», - зазначила Василина.

 Але, погодьтеся, що важко прийняти рішення про покупку дороговартісного фену, якщо не знаєш як він може проявити себе в роботі та і чи взагалі потім не стоятиме закинутий вдома на полиці. Щоб не було таких неприємних сюрпризів, у EVA BEAUTY є безкоштовна послуга тестування цих девайсів.

Накладні вії – це про швидкість і красу

У залі розміщений стенд з  накладними віями, який дає змогу ознайомитись із їх різними типами та простими відеоінструкціями з використання.

«В Україні накладними віями жінки користуються доволі рідко і тільки на визначні події або ж мають поняття, що це стосується тільки професійного макіяжу. Ми хочемо зламати цей стереотип і показати, що насправді накладання вій вдома займає всього 15 секунд», – наголосила Василина Петлицька.

Крім того, відповідаючи на питання чому EVA BEAUTY відкрили саме в ТРЦ Victoria Gardens у Львові, вона відповіла: «У період війни не будуються нові торгівельні центри, а знайти приміщення великої площі в існуючих ТЦ це завдання не з простих. Нас цікавлять приміщення від 400 метрів квадратних».

Надалі в компанії планують відкривати і магазини більшої площі з усіма сервісами. Подальші перспективи розвитку формату залежать від наявності відповідних локацій у топових ТРЦ великих міст.