Дубневичів звинуватили у мільйонних збитках під час закупівлі для "Укрзалізниці"


АТ «Укрзалізниця» зібрала та передала правоохоронцям матеріали про мільйонні збитки при купівлі та постачанні анкерів (металевих зв’язок, якими скріплюють частини машини).
Про це, на своїй сторінці у «Facebook», написав голова правління компанії-перевізника Євген Кравцов, передає «Твоє місто».
Дві компанії зі схожими назвами впродовж 2018–2019 років постачали нам закладні анкери АЗ-2 під виглядом продукції вітчизняного виробника. Як показала перевірка, анкери завозили з Білорусі. Імпортував цю продукцію вітчизняний виробник через фірму-прокладку. Цікаво, що завозили анкери під виглядом заготовки, що дозволило суттєво занизити імпортне мито. Орієнтовна собівартість однієї одиниці такої «деталі» становила близько 50 грн, а Укрзалізниці її вже продавали як товар за 94 грн», — пояснив Євген Кравцов.
За його словами, лише за сім місяців 2019 року завищення вартості могло становити більше 60 млн грн. Місяць тому «Укрзалізниця» призупинила рознарядки на постачання анкерів АЗ-2 за укладеними договорами. Тож матеріали про махінації передали до СБУ.
Яким чином брати Дубневичі пов’язані з фірмою, яка постачала «Укрзалізниці» деталі, Євген Кравцов не уточнює, водночас у пресслужбі перевізника повідомили, що всі задіяні в цій схемі підприємства, згідно з повідомленнями в ЗМІ, пов’язані з двома братами, які протягом багатьох років заробляли надприбутки на залізничній галузі.