Експертні команди незабаром працюватимуть замість МСЕК

Склад експертної команди визначається для кожної справи окремо

Керівник закладу охорони здоров’я затверджуватиме перелік лікарів, які мають право проводити оцінювання у складі експертних команд у певному закладі.

«Склад експертної команди визначається для кожної справи окремо. У її складі обов’язково має бути не менше трьох лікарів, одним із яких є терапевт або профільний лікар щодо супутнього захворювання або ускладнень», — додали у МОЗ.

Згодом планується, що експертні команди формуватимуться автоматично.

Функції роботи експертних команд

Експертні команди:

За необхідності фахівці формують електронні направлення для додаткового обстеження. Рішення експертної команди ухвалюється колективно, з урахуванням думок усіх її членів. Крім того, підсумкове рішення затверджується підписами всіх учасників команди, що забезпечує юридичну силу документа:

«Таким чином, експертні команди не лише проводять оцінювання, а й забезпечують належне документування в цифровій формі кожного етапу процесу, що підвищує довіру до результатів їхньої роботи».

Хто братиме участь у процесі оцінювання:

Експертна команда має завершити розгляд справи та прийняття рішення протягом 30 календарних днів з моменту прийняття електронного направлення закладом охорони здоров’я.

Читайте також: На Тернопільщині ув'язнений отримав посилку з наркотиками в ковбасі

Після завершення оцінювання людина отримає витяг із рішенням експертної команди. У разі встановлення інвалідності їй також надають рекомендації. Рішення надсилають електронною поштою. Якщо її немає — рекомендованим листом. Лікуючий лікар також має доступ до цих документів через електронну систему.