Формування державної політики у сфері надання послуг сервісними центрами МВС — 100 днів повномасштабної війни росії проти України (ФОТО)

Громадянам не потрібно буде фізично звертатися до сервісного центру МВС. У цілому сервісні центри МВС працюють досить ефективно, навіть в умовах воєнного стану.

За традицією, яку започаткував Франклін Рузвельт — прийнято оцінювати перші 100-днів роботи. Президента, Уряду, Парламенту, а в сучасних умовах, на жаль, ми маємо проаналізувати перші 100 днів екзистенційної боротьби цивілізації проти руїни, свободи проти рабства, демократії проти тиранії, життя проти смерті. Про підсумки роботи розповіли «Варта 1» у пресслужбі відомства. 

У цих умовах, кожен громадянин України є воїном на своєму фронті. Земні янголи — Збройні сили України, весь сектор безпеки і оборони захищають наше сьогодення і майбутнє, школярі й студенти навчаються, медики рятують життя, комунальники прибирають наші вулиці, а державні службовці сервісних центрів надають адміністративні послуги — посилюючи відчуття стабільності навіть в умовах воєнного стану.

Підступна, неспровокована і повномасштабна агресія росії проти України неминуче призвела до тимчасової зупинки роботи сервісних центрів МВС, але спільними зусиллями вже 14 березня вдалося відновити роботу 67 сервісних центрів МВС з обмеженим переліком надання послуг, а з 8 квітня установи повноцінно відновили надання всіх послуг з реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчення водія, у тому числі з прийняття теоретичних та практичних іспитів.

Станом на сьогодні повноцінно функціонують 129 сервісних центрів МВС у 22 регіонах — три з них надають послуги громадянам у Харківській області. У цьому, я вбачаю героїзм державних службовців та працівників, які попри перманентну загрозу забезпечують стабільну і безперебійну роботу центрів.

Нещодавно ми відкрили перший, у період воєнного стану, новий сервісний центр МВС № 4650 у м. Жовква, Львівської області. Тепер громадяни мають можливість скористатися послугами у себе в місті, а не їздити 30 кілометрів до найближчого сервісного центру МВС. З початку введення воєнного стану сервісні центри МВС здійснили близько 260 тисяч реєстраційних операцій.

Після набрання чинності закону про «нульове» розмитнення — суттєво підвищилася динаміка звернень громадян за послугами реєстрації транспортних засобів, що ввезені в Україну. У відсотковому співвідношенні з аналогічним періодом минулого року кількість таких послуг збільшилась на 65 %. Ми прагнемо, щоб робота сервісних центрів МВС була максимально якісною, зручною, прозорою, ефективною.

Труднощі у період воєнного стану — це закономірне явище у різних сферах, але забезпечення стабільності — це один з пріоритетів команди МВС визначений Міністром Денисом Монастирським.

З початку повномасштабної війни росії проти України ми доклали максимум зусиль аби на законодавчому і підзаконному рівні врегулювати проблемні аспекти роботи сервісних центрів МВС у період воєнного стану та належного правозастосування, зокрема:

Також ми ввели на нормативному рівні можливість автошколами здійснювати теоретичну підготовку кандидатів у водії за допомогою засобів відеоконференцзв’язку. Раніше, таким особам для здійснення навчання потрібно було фізично присутнім в класі автошколи. Зараз громадяни можуть проходити теоретичну підготовку онлайн за допомогою будь-якого сучасного месенджера «ZOOM», «SKYPE», «GOOGLE MEET».

На етапі внесення на розгляд Кабінету Міністрів України нормативний акт, якій на виокремлює процедуру експертного огляду від перереєстрації транспортного засобу в сервісному центрі МВС.

Зупинюся детальніше на цьому питанні та постараюся простими словами роз’яснити наше бачення нового алгоритму дій для перереєстрації. Громадянин матиме можливість сформувати договір на перереєстрацію транспортного засобу через застосунок «Дія», проєкт документу автоматично надходить до сервера МВС, де авто проходить усі передбачені перевірки, та у разі позитивного висновку зможе перереєструвати автомобіль онлайн за умови попереднього проходження експертного дослідження (висновок дослідження діятиме до 10 днів).

Зрозуміло, зручно і доступно. «Держава в смартфоні» — це один з пріоритетів програми Президента України, а у період воєнного стану більшість з нас відчули переваги онлайн сервісів, і зокрема застосунку Дія. Тому не менш важлива наша ініціатива — це е-посвідчення водія та е-свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів замість пластикових документів.

Громадянин, здійснивши перереєстрацію авто або заміну посвідчення водія в сервісному центрі МВС або через застосунок «Дія», зможе самостійно обрати вид документу: в електронному вигляді або на пластиковому бланку.

Наприклад, якщо людина реєструє мопед чи причіп і не планує виїжджати за межі України — вона може зареєструвати такий транспорт без отримання пластику і користуватися е-свідоцтвом у застосунку «Дія». При цьому особі не потрібно додатково витрачати кошти за сам бланк документу.

Також це буде актуально для громадян, які планують замінити посвідчення водія онлайн. Це можливо зробити через застосунок «Дія» та отримати новий документ у своєму смартфоні.

Громадянам не потрібно буде фізично звертатися до сервісного центру МВС. У цілому сервісні центри МВС працюють досить ефективно, навіть в умовах воєнного стану.

Шлях від задовільної до хорошої роботи прокладений від постійного моніторингу суспільного запиту, аналіз проблем і пошук системних рішень для їх розв’язання. Над цим ми працюємо в період війни, і щиро вірю у відчутно позитивні результати нашої роботи нині й після великої Перемоги України над державою-терористом росією.