Громадський транспорт після карантину: Зінкевич і Веремчук готують пропозиції разом із львів’янами
Громадський транспорт після карантину має гарантувати львів’янам швидке і безпечне пересування. Але, наразі, місто так і не запропонувало цілісного бачення, як це організувати. Натомість це готові зробити міські депутати, урахувавши пропозиції експертів та побажання львів’ян.
Під час дискусії у «Твоє місто» депутати ЛМР Ігор Зінкевич і Валерій Веремчук звернули увагу, що стратегія «Львів завтра», яку розглядатимуть на сесії у четвер, не містить чіткості у вирішенні нагальних проблем міста, у тому числі й щодо роботи громадського транспорту у нових реаліях.
Веремчук нагадав, що ще на крайній сесії наголошував: правильна організація роботи транспорту — зміна графіків руху, щоб люди могли і вчасно добиратися на роботу, і при цьому дотримуватися соціальної дистанції — питання номер один.
«Я просив надати інформацію про резерв нашого рухомого складу, щоб мати змогу прорахувати, яку максимальну кількість автобусів, електротранспорту зможемо випускати на маршрути у години пік. Даних так і не отримав», — розповів Веремчук.
Про відсутність будь-якої стратегії заявив Ігор Зінкевич: місто так і не визначилося, як діяти після карантину — робити ставку на громадський транспорт чи на приватний.
«В Європі країни розділилися на два табори. Й одне, і друге — це стратегія із набором чітким рішень. У Львові цього нема. Як і жодних розрахунків на користь того чи іншого варіанту: а чи достатньо у нас транспорту, щоб надавати швидкі й безпечні перевезення? А чи можемо гарантувати дотримання санітарних вимог у транспорті? А якщо львів’янам краще більше користуватися приватними автомобілями, то навіщо були всі ці маніпуляції із відокремленими смугами», — дивується Ігор Зінкевич.
Відтак, депутати пообіцяли у четвер на сесії надати свої пропозиції, адже на час карантину їх не включали у жодні робочі комісії чи групи. Також закликають львів’ян активно висловлювати свої думки та ідеї, яким насправді має бути Львів завтра.
«Що не варта, а що варта робити, — ключовими у цьому мають бути думки львів’ян», — наголосив Ігор Зінкевич.