Ігор Зінкевич: на вулиці Личаківській є набагато більш проблемні речі
Ігор Зінкевич, депутат Львівської міської ради 8-го скликання, «ВАРТА», про встановлені делінеатори біля Винниківського ринку на вулиці Личаківській:
Ми вкотре зустрілися з ситуацією, коли пріоритетні речі, які треба зробити зараз у місті Львові, переносяться десь на другий план, а приймаються рішення і фінансуються безпосередньо з бюджету, за кошти громади, ті рішення, що не впливають на глобальні речі, у тому числі, які стосуються чи то громадського, чи приватного транспорту та розв’язок взагалі.
Нагадаю, що депутати Львівської міської ради ініціювали проблемні точки міста Львова, де змусили управління транспорту напрацювати проблемні точки (які ми б мали відпрацювати), алгоритми вирішення тих ситуацій і хоча б частково починати впроваджувати і змінювати на краще.
Хочеться нагадати, що саме Винниківський ринок і ці делінеатори, які нещодавно встановили, не складають жодної глобальної проблеми для руху громадського чи приватного транспорту. Ми будемо говорити чесно, що на вулиці Личаківській є набагато більше проблем. Нагадаємо, про перехрестя Пасічна–Личаківська, де ще в травні депутати ініціювали мінімальні зміни з мінімальними затратами, як покращити ситуацію саме тут, яка складає основну проблему вулиці Личаківської. Але ми бачимо витрачання коштів на недоцільні, непріоритетні речі. Якщо так будемо робити і далі, то логічно, що нічого доброго з цього не вийде.
На жаль, вчора, я, спілкуючись із заступником мера, яка відповідальна за інфраструктуру, пані Іриною Маруняк, не зміг домогтися якогось розуміння (вона не приїхала на місце події) й з’ясувати чи дійсно це було пріоритетом — витрачати кошти на встановлення делінеаторів.
На жаль, ні депутати, ні правоохоронні органи, ні інші державні підприємства, які загалом відповідають за дорожню інфраструктуру, не можуть скасувати рішення комісії безпеки дорожнього руху. Побудова цієї системи складає лише одне — рішення на рішення. Єдине, що можна зробити в цій ситуації — це звернутися на комісію безпеки дорожнього руху щодо доцільності саме такої схеми. А хто виконавець саме цього проекту??? Не зрозуміло, чи є погодження в поліції, чи погоджена ця схема, яку бачимо в реальності. Дуже багато питань, відповіді на які хотілося б вчора почути, але досі ми їх не маємо. Офіційної суми, скільки витратили, не повідомлено назагал, лише можна здогадуватися або отримувати таємну інформацію з адміністрації, про те, що це коштує 115 тисяч гривень. На «Prozorro», як закупка, цієї інформації немає.
Не зрозуміло як буде виправлятися ситуація у місті з проблемними точками, які мають дилеми до основного трафіку, до нагальних проблем мобільності міста Львова. Цікаво, чи розуміють чиновники логіку своїх дій і чому обурюються мешканці й гості Львова?
[arve url=«https://youtu.be/U_sHYmGwMaY» loop=«no» muted=«no» /]