Інтернет ринок «Шувар» економить час на покупки льів`ян вже більше 10 років
Інтернет ринок «Шувар» (vip.shuvar.com) вже знаний сервіс доставки, який економить час на покупки продуктів львів’янам вже більше 10 років. За цей період вони здобули чималу прихильність та багатьох постійних клієнтів.
Про те як розвивався Інтернет ринок, його особливості, нову послугу SMART Закупи з Фудбокс 032.ua поговорив з директором Оксаною Ківак.
Як виникла ідея відкрити Інтернет ринок «Шувар»?
Ідея відкрити Інтернет ринок на базі гуртового ринку «Шувар» появилася ще у 2009 році, як підтримка підприємців ринку та допомога у збуті їхньої продукції.
Проте вже тоді ми розуміли, що Інтернет торгівля розвивається дуже швидкими темпами. Все більше і більше людей прагнуло купувати он-лайн. До того ж роздрібний покупець також хотів купувати якісні продукти за доступними цінами, але не завжди мав змогу приїхати на ринок. Та й не потрібно йому продукції у таких великих кількостях.
Тому ми вирішили, що Інтернет ринок буде не тільки хорошим майданчиком збуту продукції ринку, але й стане ближчим до роздрібного покупця. Що врешті-решт і сталося.
Яка основна особливість Інтернет-ринку «Шувар»?
Ми — єдиний Інтернет магазин, який базується на території гуртового ринку, тому можемо похвалитися вражаючим асортиментом продуктів.
Через відсутність великого складу, уся продукція, яка закупляється, одразу їде до клієнта. На території ринку працює державна ветеринарна лабораторія, яка ретельно перевіряє усі продукти та надає відповідні сертифікати якості. Усе це дозволяє замовнику отримати дійсно свіжі та якісні продукти.
Ми також єдиний Інтернет магазин у Львові, який доставляє справжню домашню продукцію. Наші працівники особисто відбирали селян, які регулярно могли постачати якісні сільсько-господарські продукти. Цей проект отримав назву «Від родини до родини».
Чи були труднощі у створенні сайту?
Для створення веб сайту ми запросили в штат програміста. Ще тоді дизайн не був настільки важливим як є зараз, тому над ним не дуже задумувалися. Досі на просторах Інтернету можна відшукати зображення нашого ще дуже зеленого сайту.
Найважче було автоматизувати усі процеси на сайті: від формування списку продуктів на закупілю до створення маршрутів на доставку. Також немало часу зайняло саме наповнення сайту продуктами.
Яка ваша цільова аудиторія?
Цільова аудиторія в нас поділяється на 3 категорії: роздрібні покупці, ГоРеКа та офісні працівники.
Працюємо над розвитком даних цільових аудиторій. Плануємо так само ввести в асортимент сайту окремі категорії товарів спеціалізованого харчування (для дітей, веганів). Вже зараз на нашому сайті можна придбати фруктові подарункові коробочки та безглютенову продукцію.
Доставку здійснюємо Львовом, Винниками, ближніми селами безкоштовно при сумі мінімального замовлення 300 гривень. Якщо замовлення здійснює ресторан на велику суму, то веземо і на дальші відстані. Зараз ми налагодили співпрацю з ресторанами Буковеля і Трускавця. Доставка туди відбувається абсолютно безкоштовно.
Як забезпечуєте доставку та як просувається встановлення скриньок біля будинків? Чи виправдовує себе ініціатива?
Роботу доставки забезпечує 5 кур’єрів на вантажних автомобілях. При орієнтовній кількості замовлень, котру зараз здійснюють на сайті, а також телефоном, їх цілком вистарчає, щоб доставити товар вчасно. З кур’єрами працює логіст, котрий розпроділяє їх районами міста.
У нас працює самовивіз. При оформленні самовивозу на сайті можна отримати знижку 10 %.
Скриньку «Food box» встановлюємо у під’їздах за згоди мешканців або ОСББ. Також маємо деякі скриньки, які стоять на вулиці.
Фудбокси дозволяють клієнтам комфортно отримувати замовлення, адже не потрібно очікувати кур’єра вдома. Як тільки клієнт приходить додому з роботи, його продукти вже на нього чекають в скриньці, упаковані в спеціальному термоящику. Наші покупці, що замовляють доставку продуктів в фудбокси завжди отримують вигідні знижки та пропозиції.
Завдяки фудбоксах ми збільшили кількість постійних клієнтів та зняли питання з годиною доставки (всі замовлення у скриньки доставляються впродовж дня до 17:30 год.).
Розкажіть про нову послугу, пов’язану з фудбоксами.
«SMART Закупи з Food Box» — послуга, яка з’явилася буквально минулого тижня. Відтепер мешканцям будинків та офісним працівникам, в приміщеннях яких стоять фудбокси, робити замовлення продуктів стало ще простіше. Достатньо відправити нам список продуктів і ми доставимо будь-який продукт. Тобто вже навіть не потрібно шукати необхідні продукти на сайті.
Це ніби ваша дружина написала список продуктів і ви з ним йдете до супермаркету. Різниця тільки в одному: нікуди йти не потрібно. Ми все зробимо за вас.
Детальніше про послугу можна переглянути на сайті: smart-foodbox.com
Як залучаєте нових клієнтів?
Зовсім нещодавно ми оновили інтерфейс сайту, який став максимально простим у користуванні.
Плануємо впровадити також мобільну аплікацію. Статистика показує, що четверта частина замовлень здійснюється через телефон, а наявність додатку скоротить час на оформлення замовлення
Для комунікації та залучення клієнтів активно використовуємо «Facebook» та «Instagram». Також спілкування з клієнтами відбувається у «Viber» та «JivoSite». Для розсилання акційних пропозицій використовуємо «Mail Chimp».
Важливу роль у налагодженні добрих відносин з клієнтами є індивідуальний підхід. Багатьох наших покупців ми знаємо в лице, що саме вони полюбляють замовляти та навіть скільки у них дітей і який кур’єр їм більше до вподоби. Якщо продукти приїхали не зовсім такого вигляду, як вони очікували, ми забезпечуємо заміну товару або ж повернення 100 % вартості. Тому з багатьма клієнтами в нас склалися дійсно дружні відносини.
Чи є у вас конкуренти?
Ми є знаним львівським брендом. Завдяки діяльності оптового ринку «Шувар», перевірені часом та досвідом, ми зберігаємо свою унікальність,котра поширюється і на доставку.
Єдина загроза конкурентності існує від мереж гіпермаркетів, які мають великі склади та можуть впливати на ціни продуктів. Проте сама вартість доставки в них часто вища, тому поки впливу від діяльності інших служб доставки ми не відчули.
Як вважаєте, які перспективи українського e-commerce?
Інтернет торгівля розвивається просто кілометровими кроками. З появою сучасних телефонів та нових площадок для продажу продукції, як от «Facebook» та «Instagram», покупці стають все більш лінивими. Їм легше натиснути кнопку «замовити», ніж шукати щось в магазинах. Вже зараз багато людей замовляє техніку та одяг тільки через Інтернет, де не будуть мучити питанням: «Чи вам щось підказати?».
З продуктами трохи важче, оскільки галицькі господині все ще люблять самі обирати продукти і не завжди довіряють таку важливу місію стороннім людям. Та з часом це все зміниться і практично вся торгівля в основному буде зосереджена в Інтернеті.
Які ваші плани на подальший розвиток?
Наша мета, щоб кожен клієнт, який хоча б раз здійснив замовлення на vip.shuvar.com, став постійним клієнтом. Тому ми завжди працюємо над вдосконаленням сервісу.
Ми плануємо розширити кількість замовлень, які здійснюються з допомогою скриньки «Food box». Для цього будемо закуповувати ще скриньки та вести переговори з мешканцями будинків про їх встановлення.
Також маємо на меті збільшити кількість клієнтів ГоРеКа. Тому розширюємо асортимент пропонованої продукції і підбираємо тільки надійних постачальників.
Вже наступного року будемо плідно працювати над проектом, який дозволить нам співпрацювати не тільки зі Львовом та ближніми містами, а й зі всією Україною. Але це поки що секрет.
Сайт: https://vip.shuvar.com/
[gallery link=«file» columns=«2» ids=«189415,189413,189414,189416»]