Кого львів’яни бачать новим мером. Свіжа соціологія
25 жовтня цього року відбудуться чергові вибори до місцевих рад. Станом на середину липня львів’яни уже частково визначились з кандидатами. Про це свідчать результати дослідження, які проводила соціологічна група «Рейтинг» 3-12 липня.
Так, серед кандидатів на посаду міського голови Львова лідером є Андрій Садовий, якого підтримують 38,1 % тих, хто визначився і взяв би участь голосуванні. Руслана Кошулинського підтримали б 17,9 % таких опитаних, Олега Синютку — 13,8 %, Ігоря Зінкевича — 10,7 %, Володимира Гірняка — 5,4 %, Ярослава Рущишина — 3,4 %, Ігоря Васюника — 3,4 %. Рейтинг інших — нижче 2 %. Тих, хто не визначився, — близько 16 %.
Загалом львів’яни так наразі ставляться до кандидатів на посаду міського голови:
- Андрій Садовий — 43 % позитивно, 27 % — нейтрально, 29 % — негативно.
- Руслан Кошулинський — 32 % — позитивно, нейтрально — 21 %, негативно — 15 %, не знають такого — 32 %.
- Олег Синютка — позитивно ставляться 25 %, нейтрально — 26 %, негативно — 25 %, не знають такого — 24 %.
- Ігор Зінкевич — позитивно ставляться 21 %, нейтрально — 19 %, негативно — 7 %, не знають такого — 54 %.
- Ігор Васюник — позитивно ставляться 10 %, нейтрально — 29 %, негативно — 14 %, не знають такого — 46 %.
- Володимир Гірняк — позитивно ставляться 10 %, нейтрально — 26 %, негативно — 11 %, не знають такого — 53 %.
Інших політиків не знають більше 70 % опитаних. У динаміці за останні чотири роки ставлення до міського голови Львова Андрія Садового практично не змінилося (41–43 %). Натомість покращилося до Руслана Кошулинського (з 18 % до 32 %) та Олега Синютки (з 17 % до 25 %).
Моделювання другого туру мерських виборів показало, що за умови виходу до нього Андрія Садового та інших потенційних кандидатів, діючий мер отримав би перемогу. У парі з Русланом Кошулинським з результатом — 45 % проти 32 %, у парі з Олегом Синюткою — 46 % проти 26 %, з Ігорем Зінкевичем — 46 % проти 25 %. Водночас слід враховувати, що від чверті до третини опитаних ще не визначилися з вибором або ж не хочуть брати участь у голосуванні у зазначених комбінаціях другого туру мерських виборів.
Аудиторія: мешканці Львівської ОТГ від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком, статтю. Вибіркова сукупність: 1200 респондентів. Особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,8 %. Терміни проведення: 3–12 липня 2020 р.