«Колготи ЗСУ» і «Буча Комбуча»: у ВРУ заборонять маркетинг на війні та патріотизмі (ФОТО)

Щоб припинити нешанобливе ставлення бізнесу до теми національної оборони

Верховна Рада ухвалить законопроєкт, який забороняє використовувати символи українського національного супротиву в торгівельних марках.

Як повідомляє «Главком», з початком повномасштабного вторгнення багато брендів почали використовувати у своїй рекламі патріотичні вислови та назви, які асоціюються з національним спротивом українців. Щоб припинити нешанобливе ставлення представників бізнесу до теми національної оборони, у Верховній Раді з'явився проєкт закону №9128.

Згідно із законопроєктом №9128, бізнесу заборонятиметься використовувати будь-які назви, пов'язані зі здійсненням заходів з національної безпеки й оборони:

Читайте також: український магазин випустив аксесуар зі зображенням вбитого Олександра Мацієвського, яким можна «отримати задоволення».

Утім, ці обмеження не поширюються на рекламу кіно-, відео- та видавничої продукції, присвяченої висвітленню подій, пов’язаних із здійсненням заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування російської збройної агресії.