«Колготи ЗСУ» і «Буча Комбуча»: у ВРУ заборонять маркетинг на війні та патріотизмі (ФОТО)
Щоб припинити нешанобливе ставлення бізнесу до теми національної оборони
Верховна Рада ухвалить законопроєкт, який забороняє використовувати символи українського національного супротиву в торгівельних марках.
Як повідомляє «Главком», з початком повномасштабного вторгнення багато брендів почали використовувати у своїй рекламі патріотичні вислови та назви, які асоціюються з національним спротивом українців. Щоб припинити нешанобливе ставлення представників бізнесу до теми національної оборони, у Верховній Раді з'явився проєкт закону №9128.
Згідно із законопроєктом №9128, бізнесу заборонятиметься використовувати будь-які назви, пов'язані зі здійсненням заходів з національної безпеки й оборони:
- назви, що відтворюють повністю чи частково назви подій, пов’язаних із здійсненням заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування російської збройної агресії;
- назви, які відтворюють назви населених пунктів та місцевостей, що асоціюються з українським спротивом, крім випадків використання таких назв до 24 лютого 2022 року;
- назви, що містять згадування бойових дій та військових операцій, найменування виробників, назв типів і видів озброєння;
- назви, що відтворюють назви родів військ, військових підрозділів Збройних Сил України;
- назви, які відтворюють привітання, які визначені законодавством як офіційні для Збройних Сил України, інших створених відповідно до законів України військових формувань.
Читайте також: український магазин випустив аксесуар зі зображенням вбитого Олександра Мацієвського, яким можна «отримати задоволення».
Утім, ці обмеження не поширюються на рекламу кіно-, відео- та видавничої продукції, присвяченої висвітленню подій, пов’язаних із здійсненням заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування російської збройної агресії.