Коли військовий не виходить на зв'язок: у Міноборони дали рекомендації що робити
Що слід робити рідним і близьким захисника
Рідні та близькі кожного захисника переживають за свого Героя. Тому звістка. Чи телефонний зв’язок дуже важливо для них. Однак бувають ситуації, коли військовий не відповідає. В Міністерстві оборони України розповіли, що слід робити рідним і близьким захисника або захисниці, якщо він чи вона припинили виходити на зв'язок.
Про це повідомляє Міноборони.
В разі, якщо військовослужбовець не виходить на зв’язок, необхідно повідомити про це на гарячу лінію Уповноваженого зі зниклих безвісти (контакти нижче).
Працівникам кол-центру необхідно надати таку інформацію:
- П.І.Б - прізвище, ім’я та по батькові, дату народження.
- Паспортні дані, особовий номер та номер військового квитка чи жетону.
- Контактні дані місця постійної дислокації територіального центру комплектування та соціальної підтримки.
- П.І.Б і контакти безпосереднього командира та командира частини.
- Контактні дані військкомату, з якого був призваний захисник.
- Дату, коли втратили зв’язок із рідною людиною
- Телефони гарячої лінії частини, бригади, угрупування
В разі, якщо ви побачили фото чи інші дані про зниклих осіб у соціалих мережах – передавайте інформацію фахівцям кол-центру.
Телефон гарячої лінії: 0 800 339 247 або ж можна написати в месенджери на номер: (095) 896-04-21 чи повідомити про зниклого особисто Уповноваженому за телефоном: (099) 792-01-26.
Додамо, що раніше у Міноборони пояснили, чому не можна постити фото військових, які потрапили у полон чи зникли безвісти