Львів’яни нарікають на недобросовісних інтернет-продавців, які "наживаються" на карантині

У Львові триває карантин. Внаслідок цього, більшість магазинів з непродовольчими товарами зачинені. Відтак, чимало людей активніше почали робити покупки через інтернет.

Однак, не всі продавці відповідально ставляться до своєї роботи. Вони відсилають не такий товар, або ж товар приходить у понівеченому стані. А буває так, що продавець, взявши передоплату, зовсім зникає. У результаті ні товару, ні грошей.

Така ситуація сталася з дописувачкою спільноти "Варта1« Наталією. Вона розповіла, що таких інцидентів за період карантину у неї було декілька.

»От люди, поясніть мені, чому під час локдауну в нас продавці чисто втрачають елементарну порядність! Ще хтось буде говорити, що треба господарські магазини позакривати, а все замовляти через інтернет! У мене за два тижні два «приколи», — написала вона.

Перший раз жінка замовила через інтернет дверну клямку, за яку з неї взяли 1000 грн. Як потім виявилося, така клямка коштує максимум 350 грн. А продавець гроші так і не повернув. Хоча ручки були запаковані у поліетиленову упаковку дешевої фірми.

А сьогодні, 8 квітня, стався черговий «подарунок» від «Епіцентру». Наталя отримала через поштомат замість 5 одиниць замовлених товарів, всього дві. Причому, упаковка не була пошкоджена. У накладній і чеку вказані всі товари.

«Де все решта і коли воно десь осіло — невідомо. Мала отримати 5 квітня, а повідомлення прийшло тільки 7 квітня, ввечері. Подзвонила на гарячу лінію »Епіцентру«, сказали написати претензію в сервіс. Боюся, що нічим воно не закінчиться. Замовлення було на 265 грн, а отримала я всього на 58 грн. Тобто, 207 грн — псу під хвіст», — додала вона.

Таких випадків трапляється чимало. Окремі продавці інтернет-магазинів під час карантину продовжують заробляти чималі кошти, продаючи людям неякісні товари.

Ілона Орнат