Львів’яни зможуть скаржитись на проблеми міста за допомогою мобільного додатка
Для львів’ян розроблять мобільний додаток, завдяки якому будь-який запит, звернення, скаргу можна буде подати онлайн.
Як йдеться в оголошення ЛКП “Міський центр інформаційних технологій” на Prozorro, розробка та постачання модуля мобільного інтернет-додатку “Електронне звернення” варутватиме близько 80 тисяч гривень. Додаток ж має з’явитись уже до кінця 2017 року, пише Львівський портал.
Згідно технічного завдання, мобільний інтернет-додаток «Електронне звернення» повинен мати можливість бути інтегрований в існуюче програмне забезпечення Гарячої лінії міста Львова, а саме програмний комплекс «VisualService» модуль «Контакт-центр» та портал «Муніципальні оголошення». Для цього він повинен користуватись існуючою довідниковою системою цих програмних комплексів та додавати звернення до реєстру звернень гарячої лінії. Нові звернення повинні мати ознаку надходження «Інтернет».
Мобільний інтернет-додаток повинен забезпечувати дві основні функції:
- Подання звернення на Гарячу лінію міста Львова з точним визначенням будинку (та квартири за необхідності). При цьому повинен використовуватись існуючий адресний довідник.
- Отримання відповідей про проведені роботи по зверненнях мешканців.
Додаток даватиме можливість користувачам не лише надсилати електронні звернення, але й спостерігати над їх опрацюванням. Окрім того, можна буде отримати відповідь на звернення за допомогою додатку, е-мейлу чи навіть телефоном.