«Львівобленерго» повідомило ситуацію зі світлом в області на сьогодні

Куди звертатись, якщо світла немає більше 9 годин

У Львівській області залишається діючим період відключень 4 – 8 – 4 - 8, де чотири години – подача електроенергії, а вісім годин – її відсутність. Про це повідомили у прес-службі Львівобленерго.

«У Львові та області тривають аварійні відключення відповідно до обсягів, які визначені розпорядженнями «Укренерго». Виділений ліміт навантаження для Львівщини покриває лише 50% загальних потреб області. Це наслідок ворожих обстрілів енергетичної інфраструктури та дефіциту потужності в енергосистемі України», - йдеться у повідомленні.

В компанії дали відповіді на популярні запитання львів’ян пов’язані з систематичними відключеннями світла

Кому відключають електроенергію

Під аварійні відключення потрапляють більшість споживачів Львівщини, окрім об’єктів критичної інфраструктури. Графіки, які були оприлюднені раніше — на Львівщині не діють.

Важливо, що у зв’язку із важкою ситуацією в енергосистемі з переліку критичної інфраструктури вже вилучені низка об’єктів — такі як поліклініки, котельні, станції зв’язку, правоохоронні органи тощо.

На скільки часу відключають електроенергію

Орієнтовно разова відсутність електроенергії складає 8 годин, далі протягом  4 годин світло буде. Після цього знову очікується відключення на 8 годин.

Якщо у певний момент ситуація в енергосистемі стає кращою і є можливість подати електроенергію до довший період — енергетики це роблять. Однак періодичність 8 годин без електроенергії та 4 години  з електроенергією наразі зберігається.

Що робити, якщо електроенергію вже мали подати, але світла досі немає

Можливе збільшення часу відключення орієнтовно на годину (8 + 1 год.), зважаючи на необхідність доїзду оперативних бригад до підстанцій. 

Окрім цього, у час повітряної тривоги енергетики не можуть перебувати на енергооб’єктах, адже їх може атакувати ворог. Це теж може збільшити перерву в електропостачанні.

Якщо Ви бачите, що світла немає вже більше 9 годин, або ж сусідні будинки, які вимикають разом з Вашим, вже мають електроенергію, а у Вас немає — ймовірно сталося пошкодження електромереж і про це потрібно повідомити енергетиків.

Енергетики радять скористатися чат-ботом у «Львівобленерго» у Telegram та Viber (https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram)

Як це зробити:

Тут оберіть свій особовий рахунок, натисніть кнопку «Немає світла» і Ви зможете оформити заявку, яка напряму потрапить у диспетчерську службу.

Мешканці можуть звернутися на цілодобову гарячу лінію за номерами: 0-800-30-15-68, 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68.

Чи можна споживати електроенергію в повному обсязі після включення

У час, коли електроенергія подається, просимо використовувати її лише для найнеобхідніших потреб — зарядка телефонів, павербанків тощо.  Не вмикайте потужні прилади, без яких можна обійтись — духовки, порохотяги, бойлери, посудомийні машини та інші. Адже ситуація в енергосистемі України залишається складною.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Україні перевірятимуть дотримання графіків відключень електроенергії