Люди не можуть забрати посилки: в «Новій пошті» прокоментували масовий збій

Перепрошують за незручності

Зранку, 18 травня користувачі у соцмережах почали масово скаржитися на те, що застосунок компанії не працює. У Новій пошті прокоментували ситуацію.

Додаток для відслідковування відправлень станом на сьогодні не працює, а зареєстрованих користувачів «викинуло» із системи.

«На жаль, через технічний збій мобільний застосунок Нової пошти та сервіс авторизації тимчасово не працює. Тому наразі неможливо скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку.  Усі, хто очікують посилки у поштомат сьогодні, - найближчим часом зателефонує оператор Нової пошти і уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість зачекати отримання у поштоматі», - йдеться у повідомленні.

Водночас в Новій пошті додали, що усі послуги по відправці посилок і вантажів, а також фінансові послуги клієнти можуть отримати у будь-якому відділенні.

Читайте також: українці масово скаржаться на вигадані візити до лікарів

«Усі інші цифрові точки контакту - API, бізнес-кабінет, сайт - працюють.  Ми докладаємо усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку. Щойно ми відновимо його роботу - одразу повідомимо у соціальних мережах та на сайті компанії», - додали в прес-службі НП.

Додамо, що у користувачів сервіс та мобільний застосунок компанії не працюють взагалі. Водночас у службі підтримки компанії перепросили за тимчасові незручності, а також повідомили, що стався технічний збій у роботі системи.