Міністр освіти вважає, що відключення світла не впливає на освітній процес
Батьки так не вважають
Планові та аварійні відключення світла позначилися на кожній сфері життя українців. Освітній процес - не виключення. Міністр освіти Сергій Шкарлет запевняє, що відсутність світла вплинула на освіту мінімально. Про це в ефірі телемарафону сказав міністр освіти і науки Сергій Шкарлет, пише Всеосвіта
За його словами, вчителі вміють підлаштовуватися до будь-яких викликів.
За відсутності світла й інтернету вчителі «роздають» інтернет з мобільних телефонів на ноутбуки, в яких уже заряджені батареї, щоб безперешкодно провести уроки. Також застосовується чергування режимів синхронного та асинхронного навчання, — сказав профільний міністр.
Така заява міністра збурила батьків школярів та самих освітян, які нерідко проводять уроки онлайн буквально з пунктів незламності. При цьому учасники освітнього процесу нарікають навіть не стільки на відсутність світла, як на відсутність Інтернету. А якщо «роздавати» Інтернет з телефона, гаджет сідає у рази швидше, і відбути 5-6 уроків в онлайн не можливо.
За словами Сергія Шкарлета - сьогодні жодної дитини не має бути поза освітнім процесом.
Ми сьогодні забезпечуємо освітній процес незалежно від наявності або відсутності світла, від наявності або відсутності тепла, від наявності або відсутності сховища, від того чи це територія окупована або деокупована.
Навіть при відсутності світла ми застосовуємо модель асиміляції синхронного та асинхронного навчання. Ми застосовуємо можливість безінтернетних застосунків для гаджетів, для того, щоб ми могли навіть при відсутності інтернету користуватися своїми гаджетами. Ми переводимо Всеукраїнську школу онлайн в режим ассинхронного сприйняття занять. Викладачі застосовують низку методик щодо повторення матеріалу, індивідуальних або міні групових занять з учнями, – каже міністр освіти і науки.
Поради щодо дистанційного навчання дітей під час відсутності світла:
- перегляд записаних уроків, коли електроенергію ввімкнуть. Домашні завдання можна зробити та переслати тоді ж, вчителі з розумінням ставляться до пов’язаних зі змушеними перервами затримок, бо в них і самих часто немає електроенергії та інтернету;
- узгодження навчального процесу з графіками відключень (зрозуміло, лише планових);
- напрацювання матеріалу «наперед» за можливості. Є електроенергія — навчаємося, скільки можливо. Немає — повторюємо чи виконуємо домашні завдання.
Освітяни вважають, що кожен день в умовах війни й блекауту — втрачений повноцінний доступ до освіти.
Як повідомлялося раніше, у школах Львова облаштували пункти обігріву