«Ми зробили все, щоб землі біля ЛАЗу не розпродали», - Веремчук
Разом із Львівським автобусним заводом місто втратило велику частину неймовірно фахового людського ресурсу — механіків, техніків, майстрів, інженерів, які втратили в одну мить роботу й виявилися нікому не потрібними. Втім депутати змогли зберегти від розпродажу територію біля заводу.
«Це не просто історично важливе підприємство, воно було цілком конкурентно спроможне. Саме тому громадяни країни-агресора свого часу і купили ЛАЗ. Але не для того, щоб розвивати, а щоб остаточно «вбити»», — сказав у ефірі програми «Народне Толк-Шоу» на телеканалі НТА координатор партії «ВАРТА» Валерій Веремчук.
Він нагадав, що ЛАЗ мав не лише величезний технологічний потенціал, але й передусім, людський. Але після банкрутства підприємства тисячі людей залишилися без роботи.
Частина колишніх працівників ЛАЗу сформували колектив заводу «Електрон», який нині випускає ті ж самі автобуси, електробуси, трамваї. Втім більшість залишилися, фактично, на вулиці.
«Існує ще одна проблема — свого часу з’явилася інформація, що у власників заводу є плани продати не лише зруйновані цехи, але й всю територію заводу. Тому разом із колегами-депутатами прийняли ухвалу, згідно якої вільну землю не «під будівлями», зарезервували для потреб міста. Таким чином ми унеможливили шахрайські дії сьогоднішніх власників цих нерухомих споруд, бо розуміємо, що вони хочуть продавати не руїну заводу, а вартісну землю під ними», — каже Валерій Веремчук.