На фасаді львівської Опери більше не буде банерної реклами

Про відмову від банерної реклами повідомляється на сторінці у Фейсбук  Lviv Opera/ Львівська Опера-офіційна сторінка.



Шановні панове!

Доводимо до Вашого відома, що Дирекція Львівської Національної Опери кардинально змінила підхід до оренди приміщення театру. Пам’ятаймо, що громада міста Львова у свій час, збираючи кошти на будівництво театру, прагнула високого мистецтва. Будівля Львівської Національної Опери призначена саме для цього.

Ми, володіючи сучасним менеджментом і творчим потенціалом, самі в змозі отримати за аншлаговий продаж квитків двісті тисяч гривень за виставу, особливо у вихідні дні. Тому менша вартість оренди театру не є вигідною аж ніяк, а будні дні нам необхідні для проведення оркестрових та мізансценних репетицій, адже додаткового репетиційного залу в театрі немає.

Тому велике прохання до організаторів концертів: не турбуйте нас, відволікаючи від основної діяльності, від роботи; не користуйтеся старим методом «телефонного права», підключаючи політиків і представників влади до ведення переговорів про зниження ціни за оренду.

Банерної реклами на фасаді історичної будівлі ми зрікаємось остаточно і безповоротно.

Дякуємо за взаєморозуміння.