Напередодні виборів: найбільша у світі соцмережа приборкає українську політрекламу

«Facebook» введе суворі правила для політичної реклами в Україні. Соціальна мережа «Facebook» посилить правила політичної реклами в Україні, через вибори президента в березні 2019 року. Про це, 16 січня, повідомляє агентство «Reuters», — пише «Українська правда». Посилення також торкнеться країн ЄС, Індії та Нігерії.





У компанії вважають, що «Facebook» з 2016 року став для політиків і їхніх супротивників засобом поширення фальшивих новин та іншої пропаганди.

За словами директора компанії з глобальної політики Кеті Харбат, починаючи з середи в Нігерії, тільки рекламодавці, які працюють у країні, зможуть розміщувати передвиборчу рекламу, пов’язану з виборами президента 16 лютого.

Харбат також заявила, що така ж політика набуде чинності в Україні в лютому, оскільки вибори президента відбудуться 31 березня.

Директор з управління продуктами компанії Роб Лезерн заявив, що в Індії, яка проголосує за парламент цієї весни, «Facebook» розмістить передвиборчу рекламу в онлайн-бібліотеці з можливістю пошуку, починаючи з лютого.

У «Facebook» вважають, що зберігання реклами в бібліотеці впродовж семи років є ключовим елементом боротьби з конфліктами. За словами Лазерна, Євросоюз отримає версію правил напередодні парламентських виборів у травні. У компанії сподіваються, що до кінця червня у них буде набір інструментів, які можна застосувати до рекламодавців у всьому світі.

«УП» нагадує: