Наступного року у Львові планують закрити на реконструкцію перетин вулиць Сахарова–Вітовського (схеми)

Цього року планується розробити проектну документацію, щоб наступного року провести реконструкцію перехрестя. Про це, на своїй сторінці у соціальній мережі «Facebook», пише радник міського голови Львова Андрій Білий. 

Перехрестя вулиць Сахарова, Вітовського, Коперника, Нечуя-Левицького, Героїв Майдану та Лук’яновича є одним з найскладніших для проїзду транспорту та подолання пішо, якість покриття та розподіл простору між різними учасниками руху є далеким від якісного. Проте слід зазначити, що з точки зору безпеки руху, перехрестя не відзначається підвищеним рівнем аварійності.



Перехрестя є важким для пішого подолання. На частині напрямків є постійне перебігання, оскільки обхід є довгим, нелогічним і незручним. Ще одним викликом для перехрестя є облаштування безпечної велоінфраструктури.

Нестандартною функцією перехрестя є те що воно час від часу стає частиною траси автогонок “Львівський трикутник”, які колись були одним з етапів світового Гран-Прі, а тепер збирають власників ретро-автомобілів зі всієї Європи. Важливо в майбутньому облаштуванні перехрестя передбачити якомога більше місця для громадського простору перед будівлею колишнього трамвайного депо, майбутнього креативного простору «LEM Station».

Через це перехрестя проходить автобусні маршрути №№ 9, 21, 24, 42, 43, 45, 48, 114 та трамвайні 1, 3, 4, 9. Після корегування трамвайної мережі «Львівелектротрансом», що має відбутись найближчим часом, тут проходитимуть маршрути 3, 4, 5, 9, а частота їх руху ще зросте.

Недоліком наявної конфігурації перехрестя також неможливість організувати рух трамваїв у всіх необхідних місту напрямках — з Княгині Ольги у бік вокзалу (виїзд з депо на Городоцькій до Аквапарку проіснував кілька років після запуску лінії на Княгині Ольги) та по Коперника в центр (ця лінія існувала до 1980 х років як виїзд з депо в напрямку центру).

Обидві проектні пропозиції передбачають прокладання трамвайних колій на Коперніка та уможливлення повороту трамвая з Сахарова на Київську.

Обговорюється можливість руху автобусів по Сахарова на естакаді, разом з трамваями, і відповідно облаштування спільних зупинок для трамваїв і автобусів. Це може дозволити автобусам під час заторів економити до 10 хвилин при проїзді Сахарова від Горбачевського до Вітовського. Спільні трамвайно-автобусні зупинки можна облаштувати і без повного перекидання маршрутів автобусів на естакаду.