Наступного тижня "Facebook" планує змінити назву
Наступного тижня «Facebook» планує змінити назву своєї компанії, щоб відобразити свою зосередженість на побудові метавсесвіту. Найближча зміна назви, про яку генеральний директор Марк Цукерберг планує розповісти на щорічній конференції «Connect» компанії 28 жовтня, але може бути оприлюднена раніше, має на меті сигналізувати про амбіції технологічного гіганта не лише про соціальні медіа та всі негаразди, які пов’язані з цим, — повідомляє «УНН».
Ребрендинг, ймовірно, позиціонував би блакитний додаток «Facebook» як один із багатьох продуктів материнської компанії, яка контролює такі групи, як «Instagram», «WhatsApp», «Oculus».
Ребрендинг також може послужити подальшому відокремленню футуристичної роботи, на якій зосереджений Цукерберг, від інтенсивної перевірки, якою зараз займається «Facebook», щодо того, як сьогодні працює її соціальна платформа.
Нагадаємо: «Facebook» повідомив, що планує найняти 10 тисяч осіб в Європейському Союзі для розробки так званого метавсесвіту.
Метавсесвіт — це онлайн-світ, у якому люди можуть грати, працювати і спілкуватися в віртуальному середовищі, часто використовуючи гарнітури VR, пояснює BBC. Генеральний директор «Facebook» Марк Цукерберг, як вказано, був одним з провідних авторів концепції.