Розпочаті будівельні роботи об’їзної навколо Львова. Про це повідомили у пресслужбі «Укравтодору». Розпочата реалізація трьох інвестиційних проєктів, які створять об’їзну дорогу навколо Львова: відновлення та покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги М-12 «Стрий–Тернопіль–Кропивницький–Знам’янка»; покращення стану автомобільних доріг загального користування у Львівській області; створення транзитного кільця для вантажного транспорту у Львівській області. Як зазначили у відомстві, проєкти націлені на створення сучасного обходу Львова, а також на розвантаження транзитних та внутрішніх транспортних маршрутів у області. «Транзитне кільце у Львівській області є комплексним проєктом, для втілення якого залучені чисельні стейкхолдери. Маємо спільну мету — зручний та швидкий рух у області, маємо підтримку держави, націлені на конкретні результати вже у 2020 році», — підкреслив Олександр Кубраков, голова «Укравтодору». Проблема об’їзду навколо Львова полягає в тому, що транзитні транспортні потоки, що рухаються по основній мережі державних доріг Львівської області, здійснюють рух із виїздом на існуючу об’їзну Львова. Наразі, об’їзна міста перевантажена транзитним і міським транспортом — це створює затори та призводить до зменшення швидкості руху транспорту до 20–30 км/год; «Транзитні транспортні потоки, що рухаються по основній мережі державних доріг Львівської області здійснюють рух із виїздом на існуючу об’їзну дорогу м. Львова, яка надзвичайно перевантажена транзитним, місцевим, а також, у значній мірі, міським транспортом Львова, що створює часті затори і призводить до зменшення швидкості руху транспорту до 20–30 км/год», — зазначив Олег Береза, керівник Служби автомобільних доріг у Львівській області. Для для забезпечення пропуску транзитного транспорту, а особливо, вантажного, до міжнародних пунктів пропуску «Шегині», «Краковець», «Грушів», «Рава-Руська» та у суміжні з Львівською області, необхідно забезпечити кільцеве сполучення між основними державними дорогами на відстані 20–40 км від Львова. Це дозволить перенаправити значну частину транзитних потоків в обхід, без заїзду на існуючу об’їзну дорогу, скоротити шлях транзитного автотранспорту і час перебування в дорозі. ◾з яких доріг формуватиметься об’їзна: а) дороги державного значення: — Т-14-25 «Миколаїв–Городок–Жовква–Кам’янка-Бузька–Бібрка» — це автомобільна дорога обходить Львів на відстані 20–35 км із західної, північної та східної сторін, і перетинає всі основні автомобільні дороги державного значення; — Н-09 «Мукачево–Рахів–Богородчани–Івано-Франківськ–Рогатин–Бібрка–Львів» на ділянці від км 396+800 до км 416+100; — М-12 «Стрий–Тернопіль–Кропивницький–Знам’янка» на ділянці від км 0+000 до км 36+950. б) дорога місцевого значення О140504 «Нові Стрілища–Ходорів». ◾хід і план дорожніх робіт: - Н-09 Мукачеве — Рахів — Богородчани — Івано-Франківськ — Рогатин — Бібрка — Львів — дорога відремонтовано у 2016 році; — Т-14–25 «Миколаїв–Городок–Жовква–Кам’янка-Бузька–Бібрка» — поки тривають роботи на ділянці від М-06 «Київ–Чоп» до М-11 «Львів–Шегині». Також вже готова проєктна документація на ремонт ще двох ділянок дороги, зокрема «Городок–Повітно» (отримано позитивний висновок експертизи) та «Жовква–Кам’янка-Бузька» (експертиза проводиться). На зазначених ділянках старт дорожніх робіт планується вже у цьому році; — М-12 «Стрий–Тернопіль–Кропивницький–Знам’янка» — розробляється проєкт капітального ремонту цієї дороги у межах Львівської області.