Навколо Львова розпочались будівельні роботи зі створення об’їзної дороги
Розпочаті будівельні роботи об’їзної навколо Львова. Про це повідомили у пресслужбі «Укравтодору».
Розпочата реалізація трьох інвестиційних проєктів, які створять об’їзну дорогу навколо Львова:
- відновлення та покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги М-12 «Стрий–Тернопіль–Кропивницький–Знам’янка»;
- покращення стану автомобільних доріг загального користування у Львівській області;
- створення транзитного кільця для вантажного транспорту у Львівській області.
Як зазначили у відомстві, проєкти націлені на створення сучасного обходу Львова, а також на розвантаження транзитних та внутрішніх транспортних маршрутів у області.
«Транзитне кільце у Львівській області є комплексним проєктом, для втілення якого залучені чисельні стейкхолдери. Маємо спільну мету — зручний та швидкий рух у області, маємо підтримку держави, націлені на конкретні результати вже у 2020 році», — підкреслив Олександр Кубраков, голова «Укравтодору».
Проблема об’їзду навколо Львова полягає в тому, що транзитні транспортні потоки, що рухаються по основній мережі державних доріг Львівської області, здійснюють рух із виїздом на існуючу об’їзну Львова. Наразі, об’їзна міста перевантажена транзитним і міським транспортом — це створює затори та призводить до зменшення швидкості руху транспорту до 20–30 км/год;
«Транзитні транспортні потоки, що рухаються по основній мережі державних доріг Львівської області здійснюють рух із виїздом на існуючу об’їзну дорогу м. Львова, яка надзвичайно перевантажена транзитним, місцевим, а також, у значній мірі, міським транспортом Львова, що створює часті затори і призводить до зменшення швидкості руху транспорту до 20–30 км/год», — зазначив Олег Береза, керівник Служби автомобільних доріг у Львівській області.
Для для забезпечення пропуску транзитного транспорту, а особливо, вантажного, до міжнародних пунктів пропуску «Шегині», «Краковець», «Грушів», «Рава-Руська» та у суміжні з Львівською області, необхідно забезпечити кільцеве сполучення між основними державними дорогами на відстані 20–40 км від Львова. Це дозволить перенаправити значну частину транзитних потоків в обхід, без заїзду на існуючу об’їзну дорогу, скоротити шлях транзитного автотранспорту і час перебування в дорозі.
◾ з яких доріг формуватиметься об’їзна:
а) дороги державного значення:
— Т-14-25 «Миколаїв–Городок–Жовква–Кам’янка-Бузька–Бібрка» — це автомобільна дорога обходить Львів на відстані 20–35 км із західної, північної та східної сторін, і перетинає всі основні автомобільні дороги державного значення;
— Н-09 «Мукачево–Рахів–Богородчани–Івано-Франківськ–Рогатин–Бібрка–Львів» на ділянці від км 396+800 до км 416+100;
— М-12 «Стрий–Тернопіль–Кропивницький–Знам’янка» на ділянці від км 0+000 до км 36+950.
б) дорога місцевого значення О140504 «Нові Стрілища–Ходорів».
◾хід і план дорожніх робіт:
- Н-09 Мукачеве — Рахів — Богородчани — Івано-Франківськ — Рогатин — Бібрка — Львів — дорога відремонтовано у 2016 році;
— Т-14–25 «Миколаїв–Городок–Жовква–Кам’янка-Бузька–Бібрка» — поки тривають роботи на ділянці від М-06 «Київ–Чоп» до М-11 «Львів–Шегині». Також вже готова проєктна документація на ремонт ще двох ділянок дороги, зокрема «Городок–Повітно» (отримано позитивний висновок експертизи) та «Жовква–Кам’янка-Бузька» (експертиза проводиться). На зазначених ділянках старт дорожніх робіт планується вже у цьому році;
— М-12 «Стрий–Тернопіль–Кропивницький–Знам’янка» — розробляється проєкт капітального ремонту цієї дороги у межах Львівської області.