Невдовзі розпочинається капремонт автотраси М-09 між Львовом та ПП «Рава-Руська» з розширенням дороги

Запланований термін реалізації проєкту – два роки

Капремонт траси М-09 на Львівщині: невдовзі стартують роботи з поширення існуючої дороги, повідомляє «Автомагістраль-Південь».

Як зазначається, на трасі М-09 між Львовом та ПП «Рава-Руська – Гребенне» завершується комплекс підготовчих робіт: облаштовуються два об’їзди навколо мостів (на одному ще тривають земляні роботи, на іншому - відсипано земляне полотно з піску, влаштовується шар ЩПС); на ділянках розширення проїзної частини знімається рослинний шар ґрунту.

У найближчих планах влаштування водопропускних труб та дощової каналізації в межах населених пунктів, а також початок робіт з поширення проїзної частини.

Проєктом передбачений величезний обсяг бетонних робіт (10 тис.м3) – мости, дощова каналізація, прикромкові лотки, тощо. Тож на об’їзній міста Жовква, на додаток до ґрунтозмішувальної установки, розпочалось влаштування фундаментів бетонного заводу.

«Автомагістраль-Південь» починає капітальний ремонт автотраси М-09 на ділянці між Львовом та пунктом пропуску «Рава-Руська – Гребенне». Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км», зазначається у повідомленні.

Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.

Під час війни проєкт став ще більш актуальним - навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.

Що передбачає проєкт: за межами населених пунктів дорога розширюється, додається ще одна смуга руху; з обох сторін біля зупинок транспорту, перехрестів, примикань, додаються перехідно-швидкісні смуги; повністю замінюється дорожня основа, влаштовується нове покриття з трьох шарів асфальтобетону; демонтуються та перебудовуються 6 мостів, більшість з яких перебуває в аварійному стані; 4 мости замінюються на бетонні труби, створюється кільцева розв’язка; влаштовується система водовідведення (та очищення) дощової води. Наразі її взагалі немає.

Влаштовуються тротуари, велодоріжки, шумозахисні екрани, зупинки громадського транспорту, освітлення, світлофори, бар’єрне огородження та розмітка.

Читайте також: В Україні взимку можливий дефіцит газу

Термін реалізації проєкту – два роки.