"Нова Пошта" хоче впровадити систему криптозахисту даних клієнтів

Група компаній «Нова Пошта» впроваджує нову стратегічну IT-програму і планує запустити системи криптографічного захисту, анонімізації персональних і аналітичних даних клієнтів для підвищення інформаційної безпеки компанії.


Про це повідомив директор з інформаційних технологій «Нова Пошта» Олександр Євстратов, повідомляє Економічна правда, посилаючись на  «Інтерфакс-Україна». 






Коментуючи скріншоти контактної бази клієнтів, що раніше з'явилися в мережі, Євстратов наголосив, що цей документ не є базою даних клієнтів «Нової пошти».



«База на скріншоті в пості може належати будь-якому іншому українському підприємству, там немає жодних ознак того, що це дані саме »Нової пошти«. Більш того, первинний аналіз зображення на скріншоті показав, що в таблиці є дані, які відсутні в нашій поточній базі», - наголосив він.



Водночас Евстратов заявив, що компанія перебуває на стадії впровадження нової стратегічної IT-програми, в якій особлива увага приділяється інформаційній безпеці, передовим механізмам захисту даних і моніторингу ризиків.



«Зараз ми залучаємо в команду кращих експертів галузі, проводимо переговори з потенційними партнерами. Плануємо запуск систем криптографічного захисту, анонімізації персональних і аналітичних даних. Реакція групи компаній »Нова Пошта« на будь-яку спробу протизаконним способом заволодіти даними наших клієнтів буде однозначною і жорсткою», - наголосив Євстратов.


Нагадаємо, раніше з'явилася інформація, що в мережу виставлені на продаж дві бази клієнтів компанії «Нова пошта» - на 500 тисяч і на 18 мільйонів користувачів.



Після чого у компанії «Нова Пошта» заявили, що бази даних клієнтів, виставлені на продаж в інтернеті, можуть належати будь-якому іншому українському підприємству.