Нове, бо передвиборче, звучання одвічно болючої теми у Львові: підвищення тарифу на проїзд
На найближчому виконкомі ЛМР вкотре мають розглянути питання щодо підняття тарифів у львівському громадському транспорті до 7 грн. З цього приводу висловилася активістка ГО «За якісний транспорт» Ольга Євстігнєєва.
"Я не маю нічого проти підвищення тарифів, як і решта львів’ян, які цінують комфорт і свій час, який розрахувати з нашим транспортом неможливо. Але підвищення тарифів має супроводжуватись видачею РЕАЛЬНОГО квитка, прикріпленого до квитково-касової книжки.
Квиток має стати валідатором проїзду, як у електротранспоті. Саме тоді перевізник стає надавачем послуг, а пасажир — клієнтом. Саме тоді виникають правовідносини, де кожна зі сторін має хоч якісь обов’язки та права. А проїзд в транспорті без квитка — я вважаю мафіозною відсталістю.
Якщо перевізники хочуть більше грошей за свої послуги — це нормально, нехай роблять прозорою свою бухгалтерію. Нехай покажуть тарифоутворення і тоді буде зрозуміло, яких покращень у транспорті ми можемо очікувати чи ми просто залатуємо діри.
Більше того, ЛМР так і не вивчила пасажиропотік ще з грудня 2017 року, хоча виконком прийняв відповідне рішення. Це означає, що коректний тариф годі розрахувати, як і монетизувати пільговиків, бо ми просто не знаємо їхньої кількості.
Але попри це влада, знову ж таки, перед виборами розщедрилась і виторгувала безкоштовний проїзд для пенсіонерів, про що сьогодні уже згадувала «Варта1». Однак, не передбачила на це кошти. Тому всі, хто платитимуть 7 грн в маршрутці — по суті, фінансуватимуть рейтинг популістичної влади міста, а не покращення якості перевезень«, — зазначила Ольга Євстігнєєва, активістка ГО »За якісний транспорт".
Варто згадати, як це болюче питання піднімалось й минулоріч — у статті «Пальцем в небо, або Як у Львові на «громадських» слуханнях (ініціатором яких був засновник »Варта1« Ігор Зінкевич) обговорювали ціну проїзду» ("Zik").
«На сьогодні немає жодного обліку, говорити про якусь рентабельність чи нерентабельність, коли немає розуміння, скільки людей у нас їздить, скільки пільговиків, скільки пенсіонерів, не можемо. Ми отримали цифру: кількість платних пасажирів, які проїхали в 2017 році маршрутом 2а — 320 тис 724 особи. Ви вірите, що вирахували до однієї особи, скільки проїхало на маршруті за рік? Це брехня. 178 тисяч 764 пільговиків. Виходить, що 60 % їздять безкоштовно. Але коли немає обліку, говорити про кількість — це неправильно», — ще тоді заявляв депутат ЛМР Ігор Телішевський.
Представник мерії — Андрій Білий, якому, до речі, Дисциплінарна комісія Львівської міської ради винесла сьогодні догану «за корупцію», повністю підтримував перевізників, наполягаючи на відновленні безкоштовного перевезення пенсіонерів. Адже це було вимогою міського голови — кандидата у президенти.
Відтак, після двох годин розмов, організатор слухань Ігор Зінкевич запропонував перевізникам експеримент: враховуючи що запровадження електронного квитка у місті — дуже далека перспектива, повернути на три місяці у весь громадський транспорт паперові квитки та компостери, аби отримати дуже важливу і поки невідому складову тарифу — облік пасажирів. Однак, цю пропозиції однозначно відкинув голова Асоціації перевізників, Іван Велійка заявивши, що три місяці — надто довго, коли тариф потрібно піднімати вже.