Новенькі великі трамваї не поїдуть на Сихів через двері (ВІДЕО, ФОТО)

Нові трамваї на Сихів, яке отримало місто поїдуть замість очікуваного Сихова іншим маршрутом. Причиною стали похибка у технічному завданні, відтак, двері відчинятимуться назовні, а не всередину, тому на деяких зупинках звідти просто не зможуть випустити пасажирів.

Про це пише ІА «Дивись.info», зі слів очільника ГО «За якісний транспорт» Святослава Товстиги.

«Ситуація наступна: нині ми маємо те, що двері у трамваях не всередину в салон, а як у «Hyundai» назовні. І щоби відкрити ті двері, платформа має бути нижчою, ніж початок дверей. Платформи на сихівській гілці зроблено на висоті відкриття дверей, і це призводить до ситуації, коли трамвай, який має відкрити двері на зовні, не зможе їх відкрити на деяких зупинках», — пояснює нам експерт із транспорту.

Йдеться про перші низькопідлогові трамваї українського виробництва, закуплені за кошти від Європейського інвестиційного банку (ЄІБ). Місто отримало 12 млн євро на закупівлю десяти п’ятисекційних низькопідлогових трамваїв завдяки участі у проєкті «Міський громадський транспорт України», що є рамковим кредитом від ЄІБ. Трамваї презентували минулої п’ятниці, 10 грудня. Трамваї для Львова виготовляють підприємства машинобудівної корпорації «Електрон».

https://youtu.be/NgtrpsptZds

У вересні минулого року ЛКП «Львівелектротранс» підписало контракт на поставку 10 нових трамваїв, а також набір обов’язкових запчастин та витратних матеріалів, обладнання та інструментів для їх технічного обслуговування та ремонту. Згідно із графіком поставок у контракті, планувалось, що Львів отримає перші 5 трамваїв у червні 2022 року, проте нещодавно стало відомо, що перші трамваї будуть поставлені вже у грудні 2021 року.

Єдиний маршрут, де є належні платформи для відкриття дверей назовні, це трамвайний маршрут № 2 (вулиця Пасічна–вулиця Коновальця), де їздить 1179 вагон, аналогічний трамвай «Електрон» із відкриттям дверей назовні, каже Святослав Товстига.

«У вересні про проблему я казав особисто заступниці міського голови Львова з питань ЖКГ Ірині Маруняк і просив взяти це на контроль, але маємо те, що маємо. Зараз треба буде добрих 15 мільйонів, щоб виправити недоліки із платформами, надіюсь, що місто визнає свою помилку і ухвалить кадрові рішення», — написав він у «Facebook» 17 грудня.



Додамо, що трамвай «Електрон» T5L641 — це п’ятисекційний однопросторовий вагон з системою кондиціонування салону і кабіни водія, з пониженим рівнем вібрації та шуму, технічний рівень якого відповідає сучасним європейським вимогам до міського електротранспорту. Широкі двері і низький рівень підлоги вагону дозволяють прискорити швидкість посадки-висадки пасажирів, особливо зручні для пасажирів з дітьми та осіб з обмеженою здатністю пересування. Кількість місць для сидіння — 56, загальна пасажиромісткість трамвая — 265 осіб.

Особливостями трамваю «Електрон» є раціональне розташування приладів і органів управління з врахуванням вимог безпеки, вбудована система діагностики оперативного контролю роботи всіх вузлів і систем вагону. У режимі гальмування передбачена можливість рекуперації електроенергії в контактну мережу (економія електроенергії становить до 40 %). Підлога вагону в зоні дверей салону обладнана системою підігріву, що виключає обмерзання та намерзання снігу в зимовий період. Спеціальне покриття вікон зберігає тепло у холодну пору року і відбиває ультрафіолетові промені сонця у спеку. Також трамвай обладнаний зовнішніми та внутрішніми відеокамерами панорамного огляду.

Вагон має задній пульт управління для руху заднім ходом з кнопкою, яка імітує функції «педалі безпеки», встановленої в кабіні водія.