Одружитися з «Дією»: з’явилися нові функції порталу
Тепер ви можете побратися, навіть якщо забули паспорт вдома.
Мініюст, спільно з Мінцифри, запровадили можливість шерингу документів у «Дії» для органів державної реєстрації актів цивільного стану. Про це повідомили у Кабміні.
Громадяни, відвідуючи ДРАЦСи під час замовлення та отримання адміністративних послуг, зможуть пред’явити електронний паспорт у застосунку «Дія» та поділитися цифровою копією документа.
«Ми впевнені, що шеринг збереже час відвідувачам та спростить процедуру надання зайвих папірців. Тепер не потрібно хвилюватись, якщо ви забули документ дома чи по дорозі до органів державної реєстрації актів цивільного стану, шукати, де зробити ксерокопію паперового документа. Застосунок «Дія» надає можливість ділитися копіями цифрових документів, а також перевіряти їх дійсність у декілька кліків. Просто, зручно та без паперових примірників або їхніх копій. Інтеграція з «Дією» робить процеси зручнішими», — зазначив заступник Міністра юстиції України Сергій Орлов.
Цифрова копія паспорта з е-підписом «Дії» передається до сервісу органів державної реєстрації актів цивільного стану.
Завдяки шерингу виконуються відразу дві функції: підтвердження особи та передача копій електронних документів реєстратору.
Щоб відвідувачам поділитися копією е-паспорта, необхідно:
- відкрити паспорт у застосунку «Дія»;
- натиснути на нього та обрати штрихкод;
- надати штрихкод працівнику ДРАЦС для зчитування;
- підтвердити запит на передачу даних у застосунку Дія.
Таким чином, копія документа передається одразу до інформаційної системи, тому працівнику державного органу не потрібно вручну вносити інформацію з наданих документів. Це скорочує час обслуговування та виключає внесення помилки.
Скористатися послугою можна після того, як оновити «Дію» до останньої версії.
Нагадаємо, раніше Мінцифри обіцяло відкрити доступ до пенсійних посвідчень, посвідок на проживання та шерингу авто в «Дії».