Порушення технічних правил ремонту і утримання вулиць або Чому дороги "розсипаються" після зими?
Члени організації “За якісний транспорт”, у 2017 році, взяли участь у весняному обстежені доріг Львівської області (+ Львів), яке ініціювала Патрульна Поліція Львова. «Вже тоді ми спостерігали, що дороги у Львові зроблені до »Євро–2012” почали “сипатись”, хоча частина цих доріг ще була під гарантією виробника. Поліція зафіксувала порушення: напливи — стоячі калюжі, “павутинку” — тріщини у асфальті, ями", — йдеться у повідомленні, на сторінці у «Facebook» ГО «За якісний транспорт».
Відтак, як пишуть автори повідомлення, відповідно до протоколів балансоутримувачі доріг, а це районні адміністрації та ЛКП “Львівавтодор” мали б звернутись до виробників для усунення дефектів за методом забивання тріщин сумішшю щебеневих матеріалів з бітумною емульсією, з допомогою струменево-ін’єкційних технологій, як це передбачено наказом № 54 від 2012 року «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів».
Та пройшло вже два роки і результату жодного, стан доріг погіршується.
«Ми неодноразово наголошували, що так звана»павутинка” вже за рік перетвориться у велику яму. Все просто: вода, яка потрапляє у тріщини взимку замерзає і розширює асфальт. Якби влада вчасно обробляла ці дефекти, восени і чистила б дренажну систему, щоб взимку сніг при плюсовій температурі стікав у каналізацію і на дорогах було б достатньо техніки для згортання снігу — дороги українцям служили б так довго, як і європейцям.
Та час втрачено, сьогодні на всіх дорогах, які прокладались 2010–2012 року треба міняти верхній шар дорожнього полотна, на окремих ділянка можна спробувати врятувати дорогу і обійтись струменево-ін’єкційними технологіями.
Також є проблема з ямковим ремонтом, яка дуже часто є закопуванням “грошей у асфальт”. Якщо ви бачите, що гарячий асфальт кладуть при температурі нижче +10, а холодний нижче ніж +5, як це було минулого тижня — знайте, проблема не буде вирішена. Адже є не дотриманий температурний режим відповідно до п. № 6.2 Наказу № 54 від 2012 року «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів». Ми мусимо розуміти, що такий асфальт потрібно використати протягом 30–45 хв, щоб температура суміші була не нижчою 70 градусів", — акцентують автори повідомлення.
✔️Минулого року вперше у Львові використали струменево-ін’єкційну технологію, на вул. Княгині Ольги, і це дало свій ефект, — твердять активісти. Фактично, на цій ділянці після зими не має таких дефектів, як на інших вулицях міста. Тому при закладенні достатньої кількості коштів на ремонт доріг, якісному усуненні дорожніх дефектів навесні та своєчасному прибиранні снігу — дороги будуть служити десятиліттями.
ℹ️"Якщо ви бачите, що проводиться ямковий ремонт на дорогах, а саме: кладення теплого асфальту при температурі нижчій 8 градусів тепла та холодного асфальту при температурі нижчій 5 градусів тепла, просимо не зволікати! Викликайте поліцію та пишіть заяву про злочин, а саме про порушення технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів (ст. 152 КУпАП).
??Також, просимо скидати відео, фото, інформацію про такі факти на електронну скриньку (trafficlviv@gmail.com)", — зазначив заступник голови правління ГО «МІКЦ «За Якісний Транспорт», Назар Товстига.