Особливості проекту "ЛеоКарт": користуватись е-квитком львів’яни зможуть аж через 2 роки

«Саме стільки часу потрібно для того, аби впровадити автоматизовану систему оплати проїзду у громадському транспорті у Львові. Про це повідомив заступник директора департаменту Львівської міської ради Андрій Білий на брифінгу щодо впровадження електронного квитка у Львові», — передає кореспондент «Дивись.info».

Наразі, зазначає Білий, триває фінальна стадія тендерного процесу. Потрібно виділити час, аби визначитись з переможцем. Близько 20 компаній, з таких країн, як Іспанія, Бельгія, Франція, Естонія та звісно ж Україна, вирішили взяти участь у тендері. Вчора, на зустріч із командою ЛКП “Львівавтодор” приїхали представники 11 компаній, аби обговорити особливості проекту е-квитка. Решта 9 компаній брали участь в обговоренні в онлайн-трансляції.

ЛКП “Львівавтодор” раніше заявляв, що тендерну документацію будуть розглядати уже 15 січня 2019 року. Втім, у зв’язку з браком часу, вирішили відтермінувати розгляд орієнтовно на 2–4 тижні. Відтак пропозиції від компаній прийматимуть приблизно до середини лютого 2019 року. Наступним кроком буде відбір компаній, які найкраще підходять по кваліфікаційних вимогах, і отримати від них фінансові пропозиції. Отож, після завершень цих етапів, оголосять переможця тендеру. Загальна вартість проекту становить 11,2 млн євро. Нагадаємо, ЛКП “Львівавтодор” та ЄБРР підписали кредитний договір на суму 10 млн. Тож, обов’язок Львова внести 1,2 млн євро. “Місячний абонемент може коштувати 400 грн”, — заявив Андрій Білий. 

Монтаж обладнання розпочнеться не швидше літа 2019 року, та триватиме близько пів року. Втім для тестування системи, налаштування та безпосередньої видачі карток потрібно додатково виділити біля року часу. Отож, за словами начальника відділу автоматизованої системи проїзду Сергія Журбенка, система розпочне свою роботу лише через два роки. “Якщо ми хочемо якісно працювати, нам треба час на роботу”, — зазначає керівник Проекту «IC consulenten» П’єр Ів Тесьє. Назву електронного квитка визначили львів’яни через соціологічне опитування. Назву «ЛеоКарт» запропонувало дев’ять львів’ян, однак переміг Андрій Карп’як, який надав таку пропозицію першим. Нагадаємо, 17 листопада 2016 року у Львові підписали угоду про кредитне фінансування впровадження е-квитка на 10 млн євро. 

[gallery link=«file» ids=«94607,94608,94609»]