Пасажирка потягу Львів-Дніпро 18 годин їхала без можливості сходити до вбиральні
Жінку з інвалідністю посадили у звичайний вагон
Пасажирка потягу Львів-Дніпро Софія Грубова 18 годин їхала без можливості сходити до вбиральні. Вона пересувається на кріслі колісному, тому завчасно купує квитки у спецвагонах. Під час останньої подорожі повертатись додому жінці довелось у звичайному вагоні, без можливості вийти до вбиральні, розповіла вона «Суспільному».
У пресцентрі Укрзалізниці пояснили, такий випадок стався через позаштатну ситуацію.
Софія Грубова розповідає, остання подорож зі Львова до Дніпра виявилась випробуванням.
«Був звичайний вагон, старий, куди мене треба заносити, в якому недоступна вбиральня, і взагалі, коли сів, крісло треба розібрати або поставити в непрацюючому тамбурі, і сидіти аж 18 годин, тобто нікуди ніяк не рухаючись, не пересуваючись», – каже жінка.
До цього, розповідає Софія, за останні пів року подорожей подібних проблем не було.
"У мене був вибір – поїхати на день раніше. Там був цей спецвагон, але купе моє було зайняте, і я ж собі думаю: “О, візьму на наступний день, щоб я точно туди потрапила і я нормально доїду додому”, – розповідає Софія Грубова.
У пресцентрі Укрзалізниці пояснюють, виникла позаштатна ситуація, через яку змінився маршрут потягу з інклюзивним вагоном.
“Додати зазначений вагон до складу поїзда або вчасно замінити виявилося неможливим. Укрзалізниця перепросила у пасажирки за зміну класу вагона, а також за несвоєчасну комунікацію з цього питання.
Можливості попередити форс-мажорні ситуації на колії під час війни є обмеженими, проте сповіщення пасажира про зміни є обов'язковим, для цього вже переглянуто відповідні процедури для недопущення подібних випадків у майбутньому", – повідомили у пресцентрі Укрзалізниці.
Софія Грубова каже, аби уникнути такої ситуації, працівникам Укрзалізниці треба було раніше попередити про зміни.
«У вокзалу точно були мої контакти. Завжди, коли пишеш цю заяву на вагон, мій телефон вказується. Якось попередити, що там склалася така ситуація», – каже жінка.
Читайте також: в Україні здійснили повне коло перші чотири рейси «Укрзалізниці» з жіночими купе.
Наразі Софія Грубова планує під час наступних подорожей користуватися онлайн-купівлею квитків у спецвагони, оскільки каже, це зменшить кількість відвідувань залізниці під час планування поїздки.