"Плати скільки хочеш": відвідувачі львівських ресторанів провалили тест на довіру

Вчора, 19 жовтня, у межах «Бієнале довіри», львівські ресторатори вирішили провести акцію «Відкритий чек», тобто відвідувачі ресторанів самі вирішували скільки заплатити за їжу та напої. На жаль, багато закладів були змушені припинити акцію вже через кілька годин. Про це роповів відомий львівський радіоведучий Андрій Чемес.


«Відвідувачі не те, що не платили достатньо, а й відверто хамили і насміхалися з офіціантів та власників. Типу: «Ви ж лохи, самі придумали, тепер годуйте нас нахаляву». Деякі «порядні» просто тікали. Дехто за чек у 1 тис грн залишав 200 грн, дехто 30 грн. Звісно, були випадки коли все проходило на рівні «довіри», але все ж величезними «мінусами» по касах ресторатори завершують останні години акції. 
Як на мене, експеримент — геніальний і нагадує фільми коли раптом хтось отримує владу, починає хамити й вести себе відверто по-свинськи. 
Експеримент потрібний, бо ми тепер точно знаємо, де ми і що «Бієнале довіри» потрібне цьому місту як повітря. Всім розуму і свідомості», — сказано у дописі Андрія Чемеса у «Facebook».


 У соцмережах львів’яни відверто діляться своїми враженнями від нового досвіду.


«Бієнале жлобства! Саме так треба було назвати «Бієнале довіри» у Львові. Кафе «Діана» на площі: рахунок на 300 залишили 15 грн. «Чураско»: Рахунок 1200, залишили 10 грн. 10 Карл! Або Львів’яни не правильно зрозуміли мету акції, або вони просто рагулі», — обурюється користувач Володимир Мельник на своїй сторінці у «Facebook».


Дехто із містян таким розвитком подій зовсім не здивований.


«Свято довіри не вдалося, бо обидві сторони пробували на зуб, хто більший лох: ресторатори чи відвідувачі їх закладів. Відвідувачі, майже, перемогли. Взагалі, дурацька хіпстерська ідея. Виголошена і не продумана. Ну, чого очікували на виході? Що львівяни масово повалять в ресторани і будуть їм залишати жирні чайові поверх божевільних рахунків? Ну, прийшли і помстилися, за львівські ціни в кабаках. Карочє, яке їхало, таке здибало. Надзавдання акції розмите. З режисерського завдання — просто брєд інфантильних дітей. Ну, от і маємо результат. 
Фестиваль «Бієнале довіри» (навіть назва хіпстерська). Понтів море, шуму море, а на виході — черговий мінус Львову», — пише журналістка Світлана Хитрова.