Працювали в рф: польські перевізники, які блокують кордон з Україною досі не оприлюднили офіційні вимоги

Все що відомо станом на зараз

Одна з асоціацій перевізників  Польщі організувала страйк та блокує пункти пропуску на українсько-польському кордоні. Причому протестувальники – водії вантажівок, які працювали на білоруському та російському ринкахПро це йдеться у матеріалі Оbozrevatel

Цих перевізників не підтримали інші асоціації, а польський уряд два рази звертався із проханням зупинити акцію.

За інформацією заступника голови Державної митної служби України Владислава Суворова, за минулий місяць в Україну служба впустила на 30% більше транспортних засобів, ніж виїхало по всьому кордону. По Польщі цей дисбаланс становить 60%: 35 тисяч транспортних засобів виїхало з України, а в'їхало майже 57 тисяч.

«Це сигналізує про наявність потенціалу для транспортних засобів, що виїжджають з України» , - сказав Владислав Суворов під час зустрічі, яку організувала Федерація роботодавців України, повідомляє прес-служба організації.

Український уряд досі не отримував офіційних звернень польських перевізників і всі їх вимоги відомі лише зі преси.

 Заступник генерального директора ФРУ Юлія Гончарова наголосила, що всі члени федерації, які взяли участь у спеціальному опитуванні, підтвердили наявність проблем із експортом продукції через великі черги на кордоні. Середня затримка вантажів становить для 40% респондентів 5-10 днів, для 53% - 10-15 днів, інші заявили або про швидке перетин кордону (до 5 діб), або про затримку понад 15 діб.

Порушення контрактів щодо термінів постачання та велика собівартість – це наслідки зараз, – каже голова Ради Федерації роботодавців України та співвласник Костопільського заводу скловиробів Дмитро Олійник. Підвищення вартості логістики у 2,5 рази складає додаткові 7-8% собівартості продукції . Важливо, що листопад та грудень – час укладання контрактів на наступний рік.

І вже сьогодні іноземні споживачі сумніваються і кажуть українським виробникам: «Поважаємо, цінуємо вашу якість, влаштовує ціна. Але з огляду на ті ризики, які ми бачимо сьогодні, то програма-мінімум – ми зменшуватимемо обсяг. Тобто ми замінюватимемо доставниками , наприклад , польськими», – пояснив ситуацію Дмитро Олійник.

Про такий самий розвиток подій говорять і представники інших підприємств-експортерів. Клієнти українського виробника торгового обладнання Modern-Expo у своїх контрактах вказують конкретну дату постачання продукції. Їхні покупці знаходяться більш ніж у 70 країнах світу, колектив компанії налічує 1800 осіб. В електронній черзі зареєстровані та очікують проходження кордону вже 53 вантажівки компанії. 

Так, керівник відділу логістики Modern-Expo Василь Маркевич розповідає, що більше тижня не можуть поставити 18 контейнерів на Близький Схід . Ми вже отримуємо скарги від наших дилерів та клієнтів. Надішли гнівні листи з Британії, з Арабських Еміратів – усі ринки, де присутні не перший день", – повідомляє Василь Маркевич.на кордоні між Україною та Польщею утруднено рух вантажівок з боку сусідньої держави. 

Читайте також: у ДПСУ припускають, що ситуація на кордоні з Польщею буде ускладнюватися через довготривалу акцію протесту

Страйк польських перевізників розпочався 6 листопада. Після 13 години відбулося поступове блокування руху вантажного транспорту у напрямку пунктів пропуску: