Продовження швидкісної залізничної лінії Берлін-Варшава до Києва: новий єврокомісар назвав терміни

Пропонується запровадити англійську мову як запасну мову для машиністів поїздів

Запуск швидкісного залізничного сполучення від Берліна до Варшави планують у 2030 році, а його продовження до Києва заплановано на наступному етапі розвитку Транс'європейської транспортної мережі TEN-T - до 2040 року, повідомив Апостолос Ціцікостас, який проходить процедуру затвердження на посаді єврокомісара зі сталого транспорту і туризму, інформує «Інтерфакс-Україна».

"Я стежитиму за тим, щоб це було першочерговим завданням, щоб ця мережа розвивалася... Я дуже тісно співпрацюватиму з Німеччиною, з Польщею, з Україною", - сказав він на слуханнях у комітеті з питань транспорту і туризму ввечері в понеділок, відповідаючи на запитання депутата Європарламенту від Польщі Даріуша Йонскі, який наголосив на важливості цього напряму.

Ціцікостас зазначив, що існують проблеми щодо збільшення швидкості залізничного руху на українському боці, однак такі проблеми є і в деяких східних країнах ЄС.

"Нам доводиться багато працювати для цього, це дуже дорого, але ми маємо це зробити", - наголосив майбутній єврокомісар, відзначивши необхідність більших зв'язків усередині залізничного сполучення в Євросоюзі.

Він заявив, що представить план зі з'єднання столиць ЄС і великих міст високошвидкісною залізницею, включно з нічними поїздами. Крім того, Ціцікостас зобов'язався представити єдину цифрову опцію бронювання та продажу квитків на залізничні перевезення в перший рік свого мандата.

Депутати закликали майбутнього єврокомісара бути суворішими щодо держав-членів, щоб вони виконували свої зобов'язання з гармонізації залізничного сполучення з метою збільшення залізничних перевезень удвічі до 2050 року. Зокрема, пропонувалося запровадити англійську мову як запасну мову для машиністів поїздів, оскільки наразі машиністи поїздів мають розмовляти мовою кожної країни, через яку вони проїжджають, що призводить до того, що вантажні поїзди зупиняються на кордонах для зміни машиністів.

Ціцікостас, зі свого боку, заявив про наміри реалізовувати директиву про комбіновані перевезення, збільшувати мультимодальні та інтермодальні перевезення і розробити необхідні заходи підтримки, які забезпечать рівні умови для всіх видів транспорту - єдине рівне ігрове поле.