Прогноз з пальним: проблему вирішать, однак не для всіх
Певна категорія ймовірно, так і не відчує поліпшення ситуації.
Якщо вдасться збільшити поставки пального з Польщі проблема з дефіцитом в Україні може бути вирішена для власників легкового транспорту. А комерційний, ймовірно, не відчує поліпшення ситуації. Про це йдеться у матеріалі «Уніан».
Посилаючись на гендиректора і засновника «Prime Group» Дмитра Льоушкіна, яку він висловив "Фокусу" , коментуючи заяву міністра економіки Юлії Свириденко.
Вона заявила, що Україна може суттєво збільшити постачання дефіцитного пального через територію Польщі.
«Є поняття бізнесу, тобто комерційного палива, і є поняття легкових автомобілів. Пані Свириденко займається легковими автомобілями. І «ОККО» і «WOG» в основному орієнтовані на вирішення питання з легковими автомобілями. Вони купили весь вільний ресурс у Польщі, іншим компаніям там робити нічого», — говорить Леушкін.
Додамо, що у пресслужбі компанії «ОККО» відмовилися коментувати ситуацію на ринку палива.
Своєю чергою, в мережі автозаправок «WOG» сказали, що докладають максимум зусиль, щоб наповнити ринок паливом: «Працюємо за всіма можливими напрямками, а не тільки по Польщі».
Відповідаючи на питання про консультації з Мінекономіки, в компанії заявила, що відкриті для комунікацій з усіма гілками влади, бізнес-спільнотами та громадськістю. «Це була позиція компанії до війни, також ми відкрито співпрацюємо зараз», — відповіли в прес-службі.
Нагадаємо, що наприкінці квітня в Україні виник дефіцит палива на АЗС. З метою вирішити питання його дефіциту 29 квітня уряд підвищив граничні ціни на бензин і дизельне паливо на 40–43 %.
Директор енергетичних програм Центру Разумкова Володимир Омельченко вважає, що дефіцит нафтопродуктів триватиме, поки триває війна і діє жорстке цінове регулювання.
За прогнозами експертів, дефіцит бензину може затягнутися до кінця літа через що закриється безліч АЗС. 7 травня стало відомо, що чверть українських заправок підвищила ціни на паливо, літр бензину вже коштує близько 55 гривень. Також повідомлялося, що проблема поставок палива в Україну з боку ЄС пов’язана з заторами в портах Східної Європи для вирішення цієї МЗС працює над відкриттям з них «зеленого коридору».