Ремонт холодним асфальтом: у мерії розповіли, як ремонтують ями на дорогах взимку

З метою ліквідації ямковості на дорогах міста та забезпечення належного проїзду транспорту, у всіх районах міста проводять ямковий ремонт холодним асфальтом. Як наголошують у департаменті житлового господарства та інфраструктури ЛМР, ремонтні роботи холодним асфальтом є протиаварійними і тимчасовими. Натомість, за сприятливих погодних умов, у кінці березня чи на початку квітня розпочнеться традиційний ямковий ремонт гарячим асфальтом.

Про це пише прес-служба міської ради Львова.

«У зимовий період, коли погода є нестабільною і температура постійно змінюється — то «плюс то мінус», виникають вибоїни на дорогах, зокрема тих, які довго в експлуатації і потребують капітального або поточного ремонту. Тому наше завдання — у зимовий період провести протиаварійні ремонтні роботи з ліквідації цих ям, щоб машини не потрапляли в них і не ламалися, та не було зауважень поліції щодо ямковості. Цей ремонт, з огляду на те, що це зима, ми проводимо холодним асфальтом, а також засипаємо глибокі ями, до 10 см, різаним асфальтом.

Для розуміння мешканців, хочу відзначити, що цей ремонт носить протиаварійний і тимчасовий характер. А коли буде потепління і стабільно тепла та суха температура, тоді будемо ліквідовувати ями на дорогах гарячим асфальтом. Приблизно у кінці березня чи на початку квітня ми запустимо в роботу асфальтні заводи і розпочнемо традиційний ямковий ремонт. А зараз погодні умови дозволяють використовувати лише холодний і різаний асфальт", — повідомила Ірина Маруняк, директор департаменту житлового господарства та інфраструктури.

Ліквідація ямковості холодним і різаним асфальтом проводиться у всіх районах міста. Так, за минулий тиждень було використано 14,3 тонни асфальту холодного і 15 тонн різаного.

«Такі роботи минулого тижня ми проводили на вул. Стрийській, біля Ашану. Роботи проводила підрядна організація на замовлення адміністрації. Перед використанням холодного асфальту проводилися підготовчі роботи і також мали бути відповідні погодні умови — не падати сніг.

В основному ми використовуємо холодний асфальт. Його записають в ями, по якій потім їде каток. Різаний асфальт використовуємо рідше. А вже з весни будемо проводити ліквідацію ям гарячим асфальтом", — розповів Ігор Савка, начальник відділу комунального господарства Франківської Р А.