Сервісний центр ЛМКП «Львівводоканал» працює у дистанційному режимі

У зв’язку із профілактичними заходами попередження вірусу COVID-19, від сьогодні, 16 березня, сервісний центр ЛМКП «Львівводоканал» працює дистанційно. Про це інформує пресслужба ЛМР.

«Ми змушені закрити наш сервісний центр для відвідувачів і переводимо наших працівників на телефонний режим роботи. Усі звернення ми прийматимемо за телефонами:

Контакт-центр: прийом показників лічильників, надання інформації про стан рахунку тощо

+38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів);

+38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного).

Дзвінки приймаємо понеділок-четвер з 08.00 до 18.00 год., п’ятниця з 08.00 до 17.00 год.

Гаряча лінія: звернення щодо відсутності водопостачання, витоків води та якості послуг тощо — 15-51 (для стаціонарних телефонів);

+38 (032) 259-15-50, +38 (032) 259-15-51 (для дзвінків з мобільного). Працюють цілодобово.

Також ми змушені тимчасово припинити прийом громадян та роботу відділу повірки лічильників. Щодо усіх запитань звертайтеся за вказаними вище телефонами", — повідомили у ЛМКП «Львівводоканал».