Що робити у випадку перебоїв із мобільним зв’язком — ЛОВА
У разі вимкнення електроенергії мобільна мережа автоматично переходить на резервні джерела і продовжує працювати
Мобільних операторів не відключають від електроенергії, однак багато антен приєднані до мереж житлових будинків і перестають працювати під час відключень електрики.
Йдеться у повідомленні ЛОВА.
Департамент з питань цивільного захисту Львівської ОВА оприлюднив поради громадянам на випадок перебоїв із мобільним зв’язком, спричинених відімкненнями електроенергії.
«Мобільна мережа автоматично переходить на резервні джерела і продовжує працювати. Та при відключенні світла відключається і домашній Wi-Fi, тож усі клієнти, звичайно, одразу переходять на мобільний інтернет. Мобільна мережа зазнає лавиноподібного росту навантаження, і це впливає на швидкість мобільного інтернету у кожного користувача», — йдеться в повідомленні.
Тому, якщо зникає зв’язок оператора, фахівці радять спробувати скористатись національним роумінгом. Для цього треба зайти в налаштування й перевірити доступні мережі.
«Оператори, щоб максимально продовжити роботу мережі під час вимкнення електроживлення, встановлюють пріоритети для послуг голосового зв’язку. Тоді як якість та швидкість послуг мобільного інтернету, який потребує багато ресурсів мережі, під час відключень електроенергії може знижуватись», — пояснюють у адміністрації.
Тут закликають зменшити споживання мобільного інтернету під час відсутності електроенергії. Це зменшить навантаження на обладнання, а відповідно, й на енергоспоживання.
«Тоді обладнання зможе працювати довше, а люди зможуть в критичних ситуаціях скористатись зв’язком. Також абонентам доцільно використовувати для зв’язку послуги SMS та месенджерів, які «забирають» менше ресурсів мережі, ніж мобільний інтернет», — йдеться в повідомленні.
Крім того, у Департаменті з питань цивільного захисту радять уникати споживання «важкого» контенту (відеосервісів), а також відключити автоматичне завантаження фото та відео у месенджерах.