Що треба знати, вибираючи офіс
Вибір офісу є важливим кроком для кожного власника бізнесу. Оренда офісу в багатьох випадках вигідніша та зручніша за придбання власного приміщення. Під оренду можна підібрати офіс у будь-якому районі Києва в залежності від нагальних потреб компанії. Спеціалізована агенція A-Office допомагає вибрати офісну нерухомість в залежності від бюджету, потреб та побажань орендаря.
Якою має бути офісна нерухомість
Обираючи приміщення під офіс, слід завчасно продумати:
-
- скільки людей та обладнання необхідно розмістити;
- в яких приміщеннях доцільніше розміщуватись;
- в якому районі клієнтам та співробітникам зручніше діставатись офісу;
- який бюджет можна витратити на оренду.
Занадто дорога оренда може стати великою проблемою вашого бізнесу. Але прийом клієнтів у будівлі з поганою вентиляцією, з непрацюючими кондиціонерами чи обігрівачами, з перебоями в електропостачанні є фатальною помилкою. Бажаєте мати солідних преміум-клієнтів та партнерів – розгляньте варіанти, що пропонує оренда офісів у Києві в історичному центрі міста або у нових бізнес-центрах зі зручною інфраструктурою та паркувальними місцями.
Якщо вашою метою є залучення топових працівників, які здатні розвивати вашу компанію та генерувати нові ідеї, подбайте про зони відпочинку, місця, де можна провести обідню перерву або зустрітися з колегами після роботи.
Для надання послуг з консультування, проведення нарад та зустрічей з партнерами обирайте приміщення зі зручними конференц-залами. В деяких будівлях власники надають можливість тимчасової оренди приміщень загального користування. То ж ви можете не витрачатися на оренду великого офісу, а замовляти зали для перемовин лише тоді, коли в їхньому використанні є необхідність.
Розташування та логістика
Не нехтуйте розташуванням офісу. Зручну транспортну розв'язку та легкий зрозумілий маршрут до офісу оцінять і ваші клієнти, і постачальники. Якщо кур’єрам або покупцям доведеться довго шукати вас, вони щонайменше прийдуть до вас незадоволеними, а можливо, навіть передумають мати справу з таким бізнесом.
Якщо ваша компанія потребує складських приміщень, можна вибрати невеликий офіс з просторим складом та зручним заїздом для завантаження/розвантаження.
Офісні стандарти
Краще за все відвідати офіс та наочно впевнитись у:
-
- належній естетиці будівлі та оточення, що вплине на перше враження клієнта про вас;
- адекватності адреси – перевірте, чи легко вас знайти за картою;
- безпеці, наявності охорони та відеонагляду.
Офісне приміщення має мати гарний інтернет та телефонний зв'язок. Якщо ці послуги не підключені, доведеться власноруч займатися організацією й оформленням договорів, що не завжди зручно та потребує часу.
Крім безпосередньо оренди, у вартості можуть бути враховані додаткові послуги. Обговоріть з власником приміщення, чи можливе надання послуг з адміністрування, охорони, прибирання, чи потрібно окремо сплачувати комунальні послуги, користування спільними зонами та паркувальними місцями.