Що треба знати, вибираючи офіс

Вибір офісу є важливим кроком для кожного власника бізнесу. Оренда офісу в багатьох випадках вигідніша та зручніша за придбання власного приміщення. Під оренду можна підібрати офіс у будь-якому районі Києва в залежності від нагальних потреб компанії. Спеціалізована агенція A-Office допомагає вибрати офісну нерухомість в залежності від бюджету, потреб та побажань орендаря.

Якою має бути офісна нерухомість

Обираючи приміщення під офіс, слід завчасно продумати:

Занадто дорога оренда може стати великою проблемою вашого бізнесу. Але прийом клієнтів у будівлі з поганою вентиляцією, з непрацюючими кондиціонерами чи обігрівачами, з перебоями в електропостачанні є фатальною помилкою. Бажаєте мати солідних преміум-клієнтів та партнерів – розгляньте варіанти, що пропонує оренда офісів у Києві в історичному центрі міста або у нових бізнес-центрах зі зручною інфраструктурою та паркувальними місцями.

Якщо вашою метою є залучення топових працівників, які здатні розвивати вашу компанію та генерувати нові ідеї, подбайте про зони відпочинку, місця, де можна провести обідню перерву або зустрітися з колегами після роботи.

Для надання послуг з консультування, проведення нарад та зустрічей з партнерами обирайте приміщення зі зручними конференц-залами. В деяких будівлях власники надають можливість тимчасової оренди приміщень загального користування. То ж ви можете не витрачатися на оренду великого офісу, а замовляти зали для перемовин лише тоді, коли в їхньому використанні є необхідність.

Розташування та логістика

Не нехтуйте розташуванням офісу. Зручну транспортну розв'язку та легкий зрозумілий маршрут до офісу оцінять і ваші клієнти, і постачальники. Якщо кур’єрам або покупцям доведеться довго шукати вас, вони щонайменше прийдуть до вас незадоволеними, а можливо, навіть передумають мати справу з таким бізнесом.

Якщо ваша компанія потребує складських приміщень, можна вибрати невеликий офіс з просторим складом та зручним заїздом для завантаження/розвантаження.

Офісні стандарти

Краще за все відвідати офіс та наочно впевнитись у:

Офісне приміщення має мати гарний інтернет та телефонний зв'язок. Якщо ці послуги не підключені, доведеться власноруч займатися організацією й оформленням договорів, що не завжди зручно та потребує часу.

Крім безпосередньо оренди, у вартості можуть бути враховані додаткові послуги. Обговоріть з власником приміщення, чи можливе надання послуг з адміністрування, охорони, прибирання, чи потрібно окремо сплачувати комунальні послуги, користування спільними зонами та паркувальними місцями.