Спростування опублікованої інформації про туроператора “Join Up”

Сьогодні на сайті Варта-1 було опубліковано новину із заголовком: «В Єгипті через українського оператора “Join Up” “застрягли” туристи зі Львова» (https://varta1.com.ua/v-yegypti-cherez-ukrayinskogo-operatora-join-up-zastryagly-turysty-zi-lvova-foto/). Як вдалось дізнатись згодом, інформація виявилась не правдивою. Затримки із поселенням туристів справді були, проте причина була дещо інша, аніж повідомили у редакцію видання.

В свою чергу приносимо вибачення Join UP! та публікуємо офіційну відповідь на наше звернення цього туроператора.

"Існують міжнародні правила розселення туристів у готель, якими керуються як туроператори, так і працівники готелів, до яких селять туристів незалежно від того, організовано вони приїхали на відпочинок чи самостійно. Згідно із цими правилами розселення у готелі відбувається о 14.00. Туристи у Хургаді (Єгипті), про яких йдеться у тексті, прибули до готелю о 10.00 і вимагали негайного заселення. Згідно із правилами готелю, раннє заселення передбачає додаткову оплату. Така опція не була передбачена туром, за яким ці туристи відправилися у подорож. 

Зазвичай, коли керівництво готелю, йде на поступки туристам, та дозволяє їм користуватися послугами території готелю до заселення. Проте, через некоректну поведінку туристів, персонал готелю міг прийняти рішення не давати доступу до території до часу, вказаного правилами, тобто до 14.00.

Всіх туристів заселили в їх номери із 14.30 до 15.00 за місцевим часом. 

Звертаємо увагу на те, що співробітниця готелю, яка взяла на себе повноваження повідомити вказану у тексті інформацію, це guest relation. Її посада не передбачає ні доступу до інформації про фінанси, ні до питань виплат. Відповідно, надана нею інформація не може трактуватися як достовірна. "