Стали відомі нові деталі падіння літака біля Коломиї


Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами опублікувало нові дані розслідування падіння літака біля Коломиї.
Нагадаємо, 28 липня, о 10:35 год, під час виконання оглядового польоту на околиці міста Коломия на літаку «Aerospool WT10», літак зіткнувся із приватним житловим будинком у селі Шепарівці, Коломийського району, Івано-Франківської області.
Внаслідок катастрофи загинув пілот літака — громадянин України, двоє туристів — громадяни США та один турист з подвійним громадянством Великобританії та США.
Як йдеться у новому звіті: «Літак під час польоту виконував пілотажну фігуру «бочка», тобто, обертався навколо своєї осі, при цьому крен літака перевищував 60º. Згідно з AMM-WT10-01-000 від 03.10.2017 № 1 та POH-WT10-01-000 від 03.10.2017 № 5, чотиримісний літак WT-10 Advantic призначений для виконання туристичних, спортивних та рекреаційних польотів вдень у візуальних умовах (VFR). На даному типі літака заборонено виконання пілотажних маневрів, зокрема, умисне доведення літака до зриву потоку та звалювання, обертання літака, крутих розворотів з креном більше ніж 60º та інших складних фігур».
Також, у звіті йдеться, що пасажири не були достатньо убезпечені під час польоту: «Пасажири які перебували на борту літака під час польоту були застебнуті лише поясними ременями безпеки, без використання плечових ременів безпеки. Згідно з POH-WT10-01-000 від 03.10.2017 №5, п. 4.5.5. «Перед зльотом. Поясні та плечові ремені безпеки повинні бути відрегульовані та застебнуті»».