Портал оперативних новин Varta1 Портал оперативних новин Varta1

Стали відомі нові деталі падіння літака біля Коломиї

Стали відомі нові деталі падіння літака біля Коломиї Стали відомі нові деталі падіння літака біля Коломиї

Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами опублікувало нові дані розслідування падіння літака біля Коломиї.



Нагадаємо, 28 липня, о 10:35 год, під час виконання оглядового польоту на околиці міста Коломия на літаку «Aerospool WT10», літак зіткнувся із приватним житловим будинком у селі Шепарівці, Коломийського району, Івано-Франківської області.

Внаслідок катастрофи загинув пілот літака — громадянин України, двоє туристів — громадяни США та один турист з подвійним громадянством Великобританії та США.

Як йдеться у новому звіті: «Літак під час польоту виконував пілотажну фігуру «бочка», тобто, обертався навколо своєї осі, при цьому крен літака перевищував 60º. Згідно з AMM-WT10-01-000 від 03.10.2017 № 1 та POH-WT10-01-000 від 03.10.2017 № 5, чотиримісний літак WT-10 Advantic призначений для виконання туристичних, спортивних та рекреаційних польотів вдень у візуальних умовах (VFR). На даному типі літака заборонено виконання пілотажних маневрів, зокрема, умисне доведення літака до зриву потоку та звалювання, обертання літака, крутих розворотів з креном більше ніж 60º та інших складних фігур».

Також, у звіті йдеться, що пасажири не були достатньо убезпечені під час польоту: «Пасажири які перебували на борту літака під час польоту були застебнуті лише поясними ременями безпеки, без використання плечових ременів безпеки. Згідно з POH-WT10-01-000 від 03.10.2017 №5, п. 4.5.5. «Перед зльотом. Поясні та плечові ремені безпеки повинні бути відрегульовані та застебнуті»».