Три мобільних оператори в Україні змінюють правила тарифікації

Мобільні оператори «Київстар» і «Vodafone», як і «lifecell», перевели деякі тарифи на чотиритижневий термін надання послуг. Про це повідомляє ain.ua.

Раніше абонентна плата нараховувалася за календарний місяць — 30 днів або 31 день (28 або 29 днів у лютому).

У «Київстар» відзначили, що всі діючі тарифи для абонентів передплаченого зв'язку надають послуги терміном на чотири тижні.

«Нарахування послуг на чітко визначену кількість днів для абонентів передплати — поширена, в більшості країн світу, норма і вже довгий час практикується й іншими мобільними операторами в Україні», — заявили в компанії.

Представники Vodafone відзначили, що також перевели деякі тарифи на термін в чотири тижні. Це, наприклад, лінійка тарифів SuperNet і Unlim 3G.

В обох компаніях відзначили, що дані про терміни надання послуг можна знайти в докладному описі кожного тарифу на сайтах.

Раніше стало відомо, що оператор мобільного зв’язку «lifecell» з 22 серпня перевів на 28-денну тарифікацію п’ять тарифних планів.

«З 22 серпня на 28-денну тарифікацію переводяться тарифи »Лайфхак«, »Лайфхак Плюс«, »Хайп«, »Дзвінки всім 2017«, »Дзвінки всім«. Починаючи з 5 вересня, перехід на розрахунковий період тривалістю чотири тижні буде застосований до тарифів »3G Смарт 69«, »Смартфон 2018« і »Абсолютна свобода", — повідомили в прес-службі оператора.

В цілому, за 12 місяців абонентам тарифних планів з 28-денний тарифікацією доведеться оплатити зв’язок 13 разів.