Цього місця понад 102 тис. одержувачів отримають субсидію. Дізнайтесь як діяти, якщо субсидія не нарахована
Як повідомили в управлінні соціального захисту Львівської міської ради, у квитанціях на оплату житлово-комунальних послуг за червень, які надійдуть мешканцям в липні, вже буде нарахування субсидії за травень-червень. Проте якщо у квитанції субсидія не вказана – тобто не призначена автоматично, а споживач впевнений, що має на неї право, то він повинен звернутися до районного відділу соціального захисту, бо, можливо, не повідомив вчасно про зміни у складі сім’ї, в доходах тощо. Однак якщо є протермінована понад два місці заборгованість з оплати послуг, то субсидія не призначається до сплати боргу або його реструктуризації, інформує прес-служба ЛМР.
Загалом станом на 1 липня 2017 року житлову субсидію на наступний термін (з 01.05.2017 по 30.04.2018) призначено для 102 956 одержувачів у Львові.
[caption id=«attachment_13141» align=«alignnone» width=«464»] фото ЛМР[/caption]
За словами заступника начальника управління соціального захисту Львівської міської ради Лесі Дронь, в цьому місяці відділи соціального захисту отримали необхідну інформацію, яку раніше не могла надати Фіскальна служба (бо тепер для призначення субсидії потрібна інформація про доходи мешканців за 4 квартали до моменту звернення, а не за попередній календарний рік, як було раніше), і тому мешканцям призначено субсидії.
«Ми отримуємо дані про доходи з різних джерел, і якщо є неточності, то мусимо з’ясувати їх причини. Наприклад, хтось змінив прізвище, у когось народилася дитина, хтось раніше не працював, а тепер влаштувався на роботу, хтось знявся з реєстрації або, навпаки, прописався, тощо, і нас про це не повідомив. Тому наполегливо рекомендуємо мешканцям повідомляти нас про такі зміни! Окрім того, якщо у одержувача субсидії є протермінована понад два місці заборгованість з оплати послуг, то субсидія на наступний строк йому не призначається, про інформуємо особу. Якщо протягом двох місяців споживач документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, субсидія призначається йому з дати закінчення дії попередньої субсидії, тобто з 1 травня 2017 року», - пояснює заступник начальника управління соціального захисту Львівської міської ради Леся Дронь.
Управління соціального захисту нагадує, що субсидія призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням і розраховується: на опалювальний сезон – з 1 жовтня по 30 квітня; на неопалювальний сезон – з 1 травня по 30 вересня. А щоб автоматично перепризначити субсидію, необхідна інформація про доходи мешканців за 4 квартали до моменту звернення.
За детальнішою інформацією щодо призначення субсидії можна звертатись до районних відділів соціального захисту м. Львова. Контактні телефони: Галицький: тел.: 261-44-50; Личаківський: тел.: 235-71-62; Залізничний: тел.: 295-82-28; Франківський: тел.: 237-50-81; Шевченківський: тел.: 252-28-40; Сихівський: тел.: 254-64-80.
Прийом мешканців у «Єдиних приймальнях» проводиться у понеділок – з 13 до 19 год., з вівторка по четвер – з 8 до 19 год. Записатись на прийом в режимі он-лайн та дізнатись більше інформації про різні види допомог можна на сайті «Львів соціальний»: http://social.lviv.ua/
Додамо, що понад 18 тисяч ощадливих субсидіантів у Львові отримають відшкодування за зекономлені електроенергію та газ. Для того, щоби отримати ці кошти, вони мають до 1 вересня звернутися до відділу соціального захисту і написати заяву, де вказати спосіб отримання цих коштів – або на банківський рахунок, або на поштове відділення.