У «Дії» зʼявиться помічниця Надія на основі ШІ: навіщо вона потрібна

Головні переваги нововведення — швидкість та економія часу команди підтримки «Дії»

У додатку «Дія» зʼявиться так звана помічниця Надія на основі штучного інтелекту, яка зекономить швидкість та час команди підтримки застосунку. Зараз нововведення поки тестують та допрацьовують. Про це повідомив голова Мінцифри Михайло Федоров.

«Нещодавно був черговий борд із командою »Дії«, обговорювали статуси проєктів. Одна з ідей, над якою працюємо, — помічник на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Помічника зватимуть Надія. Хочемо використати для цього технологічне рішення від однієї з топових міжнародних компаній. Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки »Дії", — написав Федоров.

За його словами, зараз якість відповідей AI-помічника є задовільною на 80%. Проте, як пообіцяв міністр, буде ще краще.

Раніше повідомлялося: у «Дії» з'являться вісім нових послуг

«Плюс не зовсім влаштовує швидкість відповідей. Працюємо й над цим. Це буде революційна технологія не тільки для України, а й для урядів усього світу. Під час бета-тестування зможете навчити помічника якісніше відповідати на запити. Я впевнений, що штучний інтелект — це більше про можливості. Зараз відбуваються великі зміни в кожній сфері, у кожну сферу життя він інтегрується. Мінцифра продовжує працювати над законодавчим полем для ШІ та інтегрувати його в освіту», — зазначив він.