У ДТЕК офіційно відповіли про відключення «за скаргами»
Як відбуваються відключення
У ДТЕК офіційно повідомили, що не відключають світло за скаргами. Про це 19 січня повідомили на каналі ДТЕК у Telegram.
«Компанія не проводить жодних відключень «за скаргами» у будь-якому з регіонів, де працюють ДТЕК Мережі. Більшість відключень відбуваються дистанційно, а їх невелика частина потребує фізичного виїзду персоналу. За можливості, бригади також виїжджають на лінії, що живлять критичну інфраструктуру, щоб в ручному режимі відключити будинки, які живляться від тієї ж мережі», - йдеться у дописі.
У ДТЕК зазначили, що: «для забезпечення соціальної справедливості та забезпечення рівних умов для людей, закликаємо балансоутримувачів (ЖБК та ОСББ) будинків, підключених до критичної інфраструктури, відключати їх власноруч. Це дозволить зменшити кількість та тривалість відключень для українців», - додали в компанії.
Раніше повідомлялося, що компанія ДТЕК розглядає можливість створення спеціальних аварійних бригад, які розглядатимуть скарги українців на нерівномірне відключення електроенергії. Про це у себе в соцмережах розповів голова Нікопольської районної військової адміністрації Євген Євтушенко.
Регіональний політик, зокрема, повідомив, що поспілкувався з ДТЕК щодо стабілізаційних відключень світла. Однак у компанії підкреслили, що поки що дотримуватися графіків не виходить — все залежить від ситуації в енергосистемі.
«Окремо ДТЕК розглядається питання створення аварійних бригад, які на скарги громадян будуть вимикати будинки в яких є світло», — додав він.
При цьому Євтушенко вважав таку ідею сумнівною.
«Чесно кажучи, щодо аварійних бригад двояка думка», — додав він.
У коментарях до його допису користувачі також почали негативно реагувати на інформацію про спецбригади, припустивши, що це змусить сусідів «доносити» одне одного.
Нагадаємо, українців попередили про тривалі відключення світла