У Києві фармацевт нагрубіянила клієнтці і відмовилась обслужити її державною мовою
У Києві працівниця «1-ї соціальної аптеки» відмовилася обслуговувати клієнтку українською мовою та нагрубіянила їй.
Про неприпустиму поведінку дівчини-фармацевта розповів киянин, очевидець Ігор Муравйов на сторінці «Громадська ініціатива «Я спілкуюся українською мовою», у «Facebook».
«Це Кудрявець Аліна Юріївна. Попри те, що бейджик підписаний українською, ця продавчиня «1-ї соціальної аптеки» на вул. Підлісна, 1, що розташована в Києві, є «любітєльніцою русскаго міра», ненависницею державної мови і просто молодою хамкою, що підвищує власне ЧСВ за рахунок публічного приниження стареньких бабусь, які просять не хамити та обслуговувати українською мовою», — написав він.
За словами чоловіка, до приміщення аптеки зайшла жінка похилого віку й запитала у працівниці, чи є в наявності кодеїновмісний препарат. У відповідь дівчина почала хамовито відповіла російською.
«Для каво абьявлєніє на входє вісіт (На дверях аптеки було розміщене оголошення про те, що у ній не продаються кодеїновмісні препарати без рецепту. — Ред.), а? Чітать нє умєєтє что лі? Еті прєпарати толька па рєцепту», — передає мову аптекарки очевидець.
На що клієнтка звернула увагу аптекарки, що має рецепт і хотіла просто уточнити, чи ці ліки є в наявності.
«Доню, та в мене ж є рецепт. Я ж тільки хотіла дізнатися, чи є в наявності... І, доню, розмовляй, будь ласка, рідною, українською...», — сказала жінка.
Прохання обслуговувати державною мовою дівчина проігнорувала.
«У сєбя дома будєтє прасіть, а я буду ґаваріть, как мнє удобна! І ваабщє мнє всьо равно, грівни ілі рублі, лішь би пабольшє!» — сказала аптекарка.
Пізніше на допис киянина у мережі відреагувала адміністрація аптеки, подякувавши чоловіку за те, що він повідомив про ситуацію.
«Ми просимо вибачення за прикрий інцидент, що трапився в одній з наших аптек. Вказана працівниця буде звільнена з нашої мережі за порушення стандартів обслуговування покупців. Обслуговування в аптеці здійснюється державною мовою або мовою, якою зручно розмовляти клієнту", — йшлося в коментарі».